ronde of vierkante box?

Ik heb van mijn ouders de box cadeau gekregen. Nu vinden we zo'n ronde box erg mooi, maar nu vertelde mijn schoonmoeder dat je juist een vierkante moet nemen omdat dat handiger is voor je kleine als die wil gaan zitten en staan.

wat denken jullie?

ik denk zelf dat een vierkante bo veel praktischer is als een ronde. puur omdat het kindje meer ruimte heeft. de ronde boen vind ik niet zo groot. een vierkante is veel groter naar mijn idee. een ronde kan je lang zo lang niet gebruiken. kindje is er veel eerder uitgegroeid.

maar bij het optrekken enzo lijkt mij er geen verschil in te zitten je kindje trekt zich op aan de spijlen dus als die nu recht gaan of met een buiging maakt niet zoveel uit volgens mij.

Hoi hoi,

Je kan ook gewoon de oppervlakte berekenen van de boxen, zo weet je of de een meer ruimte heeft dan de ander

Vierkant in praktisch, je kan hem in een hoek zetten, makkelijk tegen een muur aan ed. Vaak zit er ook een lade in, kan je lekker wat spullen in kwijt.
Wij hebben nu bewust voor een ronde gekozen. Zoiezo hadden we al een grotere box nodig, maar ik moet zeggen. Hij staat nu in de kamer, en neemt veel ruimte in. Maar hij staat ook erg gezellig. Alsof je kinderen toch meer bij je zijn. Kan ook gewoon verbeelding zijn hoor, maar ik vind hem nu al geweldig!

Veel succes bij het uitzoeken van een box!

Groetjes Bertine

hoi

Ik heb een vierkante box en vind dit wel handig je kunt hem veel makkelijker ergens weg zetten,een ronde is ook mooi hoor maar niet zo handig met het plaatsen ervan.gr wendy 26,5 wk zwanger

hi

het maakt denk ik niet veel uit rond of vierkant, het is maar wat je persoonlijk mooier vindt. Zelf hebben wij een vierkante, omdat die tegen de muur in de hoek kan staan, we hebben al een kind rondlopen dus de box in het midden van de kamer is ook niet praktisch. We hebben nu ook dus voor een wat kleinere box gekozen omdat het anders zo in de weg staat, de baby zal ook vaak genoeg op de grond spelen en daar is ruimte zat.

Groetjes,
lia

Wij   hebben een vierkante box, maar ik vind een ronde box ook erg mooi. En qua opp, maakt het denk ik echt niet veel uit. Doe lekker wat je zelf het leukste vindt!!!

Liefs Hilma.

Hoi!

Heb nog een optie voor je: een driehoekige box! Die is ook leuk en niet zo standaard. Wij hebben hier voor gekozen omdat wij ook al een driehoekige tafel hebben, en de box er dan leuk bijpast (tja, waar je al niet aan denkt ;-)). Voordeel is dat je gemakkelijk een ruimte kan vinden voor de box in huis. Helaas zijn deze niet meer in de winkel te koop, maar wij hebben een hele mooie via marktplaats gekocht. Dat kun je dus ook nog proberen, aanbod genoeg!

Groeten

Herah

Terug
Bovenaan