Ronde overslaan.

Kom net bij het ziekenhuis vandaan. Deze ronde wordt het geen IUI voor ons.
De arts zag aan beide kanten een lege follikel van 4 cm (!!!!!!). Deze moeten eerst door mijn lichaam worden verwijderd, anders krijg ik tegenstrijdige hormonen binnen die flink grotere gevolgen kunnen hebben dan een ronde wachten. Die lege follikels geven ook nog hormonen af en icm de fostimon zouden ze niet weggaan, maar groeien of kunnen verstenen (?).
We kunnen wel zelf aan de klus, maar IUI is te riskant.

De volgende IUI krijg ik voor na de IUI pregnyl mee om mijn LF te verlengen. De arts vond mijn menstruatie nu ook wel erg snel. En dat terwijl ik een half jaar terug door een andere arts zo naar huis werd gestuurd na dezelfde vraag! Was mijn gevoel toch goed, dat het niet klopte!

Wel even domper, want ik had juist weer wat positieve energie gevonden om door te gaan naar IUI 2.

Mijn berichtje was nog niet klaar! Maar goed, even een maandje rust is misschien ook wel lekker anders had de IUI zeer waarschijnlijk op kerstdag 1 plaatsgevonden. Nu gewoon lekker met familie de kerst doorbrengen en ook even lekker niet spuiten!

6 januari nod, dus nog even wachten...

Liefs Daisy

Ha meis,

Hmmm, vervelend zeg! Maar, misschien is een maandje rust ook wel goed, zeker met de kerstdagen in het verschiet.

Ik had trouwens gisteren en vorige week op twee van jouw topics gereageerd, o.a. met het verhaal over ons dochtertje Jasmijn (één van jouw topics staat nu op pagina 2 van dit forum).

Nou meis, ik blijf het gewoon zeggen: ik hoop op heel positief nieuws! 2012 moet jullie jaar worden! Ik blijf duimen!

Veel liefs, Marieke

Je ene berichtje had ik gelezen, maar nog niet het verhaaltje. Was denk ik al naar blz 2 voor ik het las!

Nogmaals gefeliciteerd met jullie dochtertje! Maar weleens heel gedoe meteen dat je je hummeltje in het ziekenhuis achter moet laten, zeg! Ik hoop dat het scheve kaakje op zich staat en er geen ernstige dingen uit voort komen.
Wat betreft de lage spierspanning, dat komt ook vast goed!

Fijn dat met jouzelf alles goed is. Mentaal zal het wel zwaar zijn deze periode, dus gelukkig dat het fysiek dan goed gaat. Hoewel, een keizersnee blijft flink herstellen kan ik me zo voorstellen...

Geniet van jullie hummeltje en ik ga heel hard duimen dat ze snel in goede gezondheid met jullie mee naar huis mag!

Liefs Daisy

He, getsie. Dat is wel even een domper, ja! Eindelijk nemen ze je serieus met je LF! Duurde even, pff... Maar goed, even een ronde overslaan is wel lekker in deze periode. Ik mag ook pas volgend jaar weer, dus met de feestdagen eet en drink ik m'n buikje rond met allerlei slecht dingen ;) Meis, er ligt weer een nieuw jaar voor ons! Ons jaar! Heb er het volste vertrouwen in!!!!
Houd moed! Liefs xx

He meid, dus ff maandje niks. Misschien in deze periode met feestdagen ook wel prettig. Ook wij hebben even niks.
Vol frisse moed gaan we beginnen in 2012!! We gaan ervoor!
Wel fijn dat ze eindelijk naar je luisteren wat betreft je LF.
Nou ja maar zelf aan de klus, het is niet onmogelijk!!!

Liefs

Terug
Bovenaan