Ronde ???

A

Anoniem

Guest
Bye the way...als ik een half jaar niet ongi ben geweest, maar wel getracht heb zwanger te raken, zit ik dan in ronde 7 of in ronde 1 na 1x een menstruatie gehad te hebben?

XXX

Je bent dan gewoon een half jaar bezig naar mijn idee, en kan je niet echt van ronde spreken.

Lijkt mij overigens vreselijk, want je hebt zo helemaal geen houvast, mbt eisprong etc.

Ben je al bij de huisarts geweest?

Een ronde is van ongi naar ongi en daar is bij jou niet echt sprake van. Frustrerend zeg!

Ik zou ook zeker eens langs de ha gaan!

Volgens mijn gyn is er (gemiddeld genomen) sprake van een eisprong als je cyclus tussen de 21 en de 42 dagen is.

Ik zou even een afspraak bij de ha maken

Het kan even duren voordat je menstruatie die meestal gepaard gaat met een eissprong weer op gang komt maar een half jaar is wel lang. Ikzelf ben bij de ha geweest na 2 maanden en die wees me op een vriendelijke manier de deur en zei dat ik over een jaartje maar weer eens terug moest komen,(kan ook aan mijn leeftijd liggen, 21). Maar als ik jou was zou ik toch maar even gaan. Dan ben je gewoon iets meer gerust gesteld. p.s. Mijn ha zei wel dat het bij sommige vrouwen inderdaad wel een jaar kan duren..

Hoi hoi, thanx voor jullie reacties. Ik ben in juli naar de ha geweest en moest ook maar in het najaar terugkomen. Toen stond ik op het punt heen te gaan en werd ik ongi. Ik denk mooi...maar nu ben ik al 1,5 week overtijd. Ga dit weekend maar testen, en als het negatief is (wat ik denk) ga ik alsnog naar de ha.

Groetjes Marianne

Terug
Bovenaan