Ronde16 met ivf?

A

Anoniem

Guest
Een paar dagen eerder dan verwacht,maar wel verwacht hoor;ongi geworden.
Dus Kaa; ik mag weer op de lijst voor 2 maart,nieuwe NOD, ronde 16. hopelijk idd nod met ivf icsi,zou leuk zijn als het de eerste keer lukt. maar even dinsdag afwachten,dan horen we of het met of zonder mesa/tese wordt..spannend!iedereen succes en sterkte met klussen en afwachten!
gr. petra

jammer Inge, maar wel te verwachten hé...ik zal je op de lijst zetten hoor :) en hoop zo dat het "op deze manier" lukt voor jullie, hebben jullie nu toch oderhand wel dubbel en dwars verdiend of niet!!!!

Succes dinsdag,

Groetjes Kaa

ik zou 16 febr ongi moeten worden(liever niet)ik heb 2 maanden climid geslikt en hoop dat het nu wel aanslaat maar mocht het deze maand weer niet gelukt zijn dan moeten we 21 maart terug naar de gyn en krijgen we hopelijk ook ivf teminste dat wil zeggen dat zei hij 3 maanden geleden tegen me maar moest het eerst gaan proberen met clomid,aan de ene kant hoop ik natuurlijk dat het deze maand we spontaan is gelukt maar aan de andere kant hopen we toch ook op ivf.soms weet ik het even niet meer en word er echt wanhopig van,maar goed ik ben niet de enige die zo denk het zijn er vele met mij.nou meis ik wens jullie heel veel suc6 aankomende dinsdag en ga heel hard duimen ok we horen wel weer dikke knuffies van [pepe

Terug
Bovenaan