A ANONYMOUS_USERNAME mrt 13, 2007 #4 Eerder kwaad dan ondeugend...Misschien heb ik wel een hooligantje gekweekt... Lukas (7 1/2 maand oud, afgelopen weekend genomen)
Eerder kwaad dan ondeugend...Misschien heb ik wel een hooligantje gekweekt... Lukas (7 1/2 maand oud, afgelopen weekend genomen)
A ANONYMOUS_USERNAME mrt 13, 2007 #5 hallo dit is mijn schatteboutje, ik mag wel foto's maken als ze in bad zit maar zoals je ziet moet ik niet te veel blotehuid op de foto zetten whahaha groetjes Veronique mv Daniëlle
hallo dit is mijn schatteboutje, ik mag wel foto's maken als ze in bad zit maar zoals je ziet moet ik niet te veel blotehuid op de foto zetten whahaha groetjes Veronique mv Daniëlle
A ANONYMOUS_USERNAME mrt 13, 2007 #6 kayleigh net acht maanden. een beetje wazige foto, maar hij is gemaakt met de telefoon. groetjes steffie
kayleigh net acht maanden. een beetje wazige foto, maar hij is gemaakt met de telefoon. groetjes steffie
A ANONYMOUS_USERNAME mrt 13, 2007 #7 Ook meer brutaal dan ondeugend, is al een stapje verder. Liefs Nelleke
A ANONYMOUS_USERNAME mrt 13, 2007 #8 Sja, Stef kan er ook wat van..... Maar hij blijft mijn allerliefste lievelingetje.... Liefs Annet