Rondje "mutsenfoto's" doen?

A

Anoniem

Guest

Hoi hoi,

Nu dat het weer kouder wordt buiten, en de kindjes ook sneller verkouden zijn, gaan ze nu naar buiten met de muts op.
Ik heb al een paar mooie mutsen voorbij zien komen, dus misschien is het wel leuk om hier alle mutsenfoto's te plaatsen?
Kom maar op met die hoofddeksels!!!!!

Hier alvast mijn bijdrage:

Groetjes van Cissy en Fabio (die gelukkig weer beter is!)

Pfffffff na 30 pogingen om in te loggen, 25 pogingen om deze topic te openen en 50 pogingen om te reageren, hier dan eindelijk mijn "mutsenfoto"
Groetjes happyM

Hahaha, ik zag dus de kop Mutsenfoto's staan dus dacht Hey dr moet een foto van mama op!  Ik zal eerlijk zeggen dat mn kids nog geen muts dragen... Ik zal dr ooit aan moeten dat weet ik en ik hoop dan ook bij gratie dat ze m ophouden. De wanten/handschoenen zijn hier ook al not done, worden meteen uitgetrokken net zoals de muts meteen af gaat...
Groetjes,

Mama Muts

He he,het was effe zoeken naar deze topic maar wie zoekt zal vinden!
We hebben eindelijk een "mutsenfoto"gemaakt,dus willen we die dan ook effe showen hee.
Liefs Kitty en Tess

Wat leuk al die mutsen hoofdjes. Hier geen mutsenfotos. jamie houd hem dus gewoon echt niet op!!

Gr. natasja mv Jamie

hier annique met haar muts
dit is echt de enige muts die ze ook op houd
alsof ze weet dat , dt moet als het koud is komisch

liefs sandra

Volgens mij lukt het zo niet, maar hier een poging van een mutsenfoto van Owen ( 15 maanden). Als het niet lukt kan iemand mij dan helpen?????? Toevoegen lukte niet echt.

Groetjes Jojo

Terug
Bovenaan