rondje trotse momentjes?? wie doet mee!!

Jeetje wat vind ik ons dametje snel zeg!
Maandag probeerde ze weer steeds naar haar buik te rollen, lukte steeds net niet, mijn oudste zoon dacht ik steun haar armpje een beetje en ja hoor ze lag meteen op haar buik, ik zeg ja goed hoor, maar die telt nog niet, pas als ze het zelf doet, nou 5min later draait ze naar haar rug sparteld een beetje en draait zo naar haar buik,,Whaha,, die zal gedacht hebben, wat telt niet ;-)
Nu net sta ik in de keuken en ik denk wat hoor ik, ze kan echt brabbelen alsof ze roept van kijk eens, dus ik kijk, ligt mevrouw breeduit te lachen en je raad het al; op haar buik,,haha
Heb haar een flink aplaus gegeven, vond ze wel leuk,,hihi
Ook zelf dingen pakken is geen probleem, ze stopt zelf haar speen goed om in haar mond, das wel erg gemakkelijk!!!!

Ben gewoon ff heel trots op mn meisje ;-))

En erg benieuwd naar jullie leuke momentjes,,

Trots momentje?? Pfff heb je even??? Bij mij volgen ze elkaar gewoon op! Onze kletsmajoor speelt heerlijk in de box, eet geweldig van een lepeltje, pakt alles zelf (ook niet binnen bereik, hij blijft dan net zo lang wurmen totdat ie er naast ligt) Zelf de speen in zijn mond doen lukt ook, maar niet goed om nog... vaak de achterkant (het ringetje dus). Waar ik ook loop te glimmen van trots is als mensen in de kinderwagen kijken en dan helemaal smelten van zijn lieve lach........ en zo kan ik nog wel ff doorgaan :)))

Liefz Esz

hier ook een kletsert. en ook zij stopt de speen in de mond zelf. kan bijna 1,5uur zichzelf vermaken in de box, wipper of op de grond.
vind fruit en groente eten heerlijk.
en kan echt ongeloofelijk lief lachen!

Vooral de speen zelf in de mond stoppen vind ik erg knap! Lult hier nog niet voorlopig.

Ivo kan wel naar zijn buil rollen maar nog niet terug. Eet en drinkt alles wat we hem voorschotelen, zowel zelf gemaakt als uit een potje.
Slaapt snachts super, met gemak 13 uur achterelkaar. (we zijn in 6 weken 2x uit bed geweest, duurde ook maar 5 minuutjes).
Slaapt lekker thuis verder als ie snachts uit zijn logeerbedje wordt gehaald bij familie.
Enz. Enz. Enz.

er zij veel trotse momentjes
s'morgeges als ze de hele nacht door geslapen
heeft van 7 tot 7 en je komt dan haar kametje op
en je krijgt dan een enorme glimlag
en ze kan zinds gisteren al een beetje haar fles
vast houden alleen
helaas is ze niet zo goe in zelf vermaak
maar ze is wel errig vrolijk
en daar kan ik dan wel trots op zijn
en niet te vergeten dat we nu een jonge
en een meije hebben

ik ben zelf een soort dagboekje aan het bijhouden voor mezelf en later voor haar.

Noa is gewoon een heerlijk moppie!! ze kan lekker zelfstandig spelen in de box, heel lang babbelen waarbij ze alle geluidsniveaus van haar stembanden test....ze huilt echt bijna nooit....ook niet als ze heel moe is.... ze pakt alles, maar echt alles binnen hand bereikt. ze lacht naar alles en iedereen en is nu al dikke maatje met onze hond.
En als ze haar vader thuis komt van het werk begint ze al gieren van het lachen en dan hoeft hij alleen maar naar haar te kijken... HEEEEEERLIJK!!
ik geniet soooo van ons meissie!

Ook hier een troste mama. Ze stopt zelf de speen in de mond, maakt enorm veel geluid. Ze slaapt ook hier van 7 tot 7 uur en elke ochtend ontzettend vrolijk, absoluut dus geen ochtendhumeur. Draaien doet ze nog niet aan, maar dat zal van zelf wel komen. Ik heb een heerlijke, temperamentvolle meid.

Ik ben gewoon helemaal trots op mijn kleine kerel!
Op het feit dat ie van de week memme zei :D zow lief.... dat ie heerlijk kan kletsen. dat ie fijn speelt... graag met me knuffelt. lacht in zijn slaap. de hele tjd wil staan en zitten......... Het is gewoon een prachtkereltje...... Mijn allerdierbaarste, en aller grootste liefde.......

Terug
Bovenaan