Rondje van de zaak... stuit of niet?

<p><span style="caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px; -webkit-text-size-adjust: 100%; background-color: #f7f8fa;">Ik ben op zoek naar positieve verhalen die me een beetje gerust kunnen stellen… ik ben nu 33+5 weken zwanger van ons tweede kindje. Hij heeft de gehele zwangerschap gewisseld van ligging. Nu lag hij vanaf 30 weken netjes met zijn hoofd naar beneden, maar lijkt het alsof hij weer is gedraaid en met zijn koppie naar boven ligt. Is het dan echt zo dat je vanaf een tweede zwangerschap meer ruimte hebt waardoor baby’s alle kanten op kunnen? Kan ik nog iets doen om hem  te laten draaien? Wat zijn jullie ervaringen??  </span></p>

Rond 36 weken kunnen ze een versie doen. Eerder heeft geen zin, dan draait hij makkelijk weer terug.
Er zijn een hoop verhalen over moxa sticks en stuitligging. Google maar eens daarop.
En anders kan een stuitbvalling ook een positieve ervaring zijn, het hoeft niet ditect een ks te worden!
Ik hen zelf een stuitbevalling gehad met mijn tweede kindje en was een stuk soepeler verlopen dan de “gewone” bevalling van de 1e ?.
Het kan zeker nog alle kanten op, maar het hoeft niet perse erg te zijn als hij in stuit blijft liggen!
Succes met de laatste loodjes!

Terug
Bovenaan