Rondlopend fles geven

<p>Onze jongste  zoon van 4 maanden is vaak onrustig en huilerig tijdens drinken van de fles. </p><p>Wat dan vaak goed helpt is met hem op de arm rondlopen tijdens het drinken.</p><p>Helemaal goed natuurlijk en goed voor mijn armspieren ;)</p><p>Ben alleen benieuwd of er ouders zijn die dit herkennen en/of er een verklaring voor weten?</p>

Mijn zoon wilde ook het liefste staand/lopend gevoed worden, zal vast iets met zwaartekracht te maken hebben gehad, of misschien de rug...
het is vanzelf over gegaan.

Ik heb dat ook een tijdje gedaan bij mijn zoon. Hij was tijdens het drinken heel onrustig en als ik ging lopen werd hij wel rustig en dronk nog wat. De onrust is ook vanzelf weer weggegaan en nu geef ik 'm gewoon weer zittend z'n flesje. 

Hier ook heel vaak gedaan.. mijn zoontje gilde het soms uit tijdens het drinken. Als ik dan ging staan en lopen leek het wel of zijn aandacht even ergens anders was en dronk hij vaak nog een paar slokjes. 

[quote quote=10205601]Hier ook gehad maar dat had wel degelijk zijn redenen had met de reflux te maken ![/quote]
O wat rot! En waarom hielp het vij reflux denk je?

Terug
Bovenaan