RONI geboren op 29-1-2010

lieve meiden...eindelijk is onze zoon geboren..3200 gram ..50 centimeter.. op 29 januari om 10.58..was een goede bevalling maar wel pittig..om half 12 donderdag avond begonnen de weeen na het breken van de vliezen..om half 5 had ik 4 centimeter ontsluiting..de verloskundige zou om kwart voor negen in de ochtend terug komen...had toen 9 centimeter ontsluiting en persdrang maar moest toch naar het ziekenhuis omdat het kindje nog hoog in de bekken lag dat was wel even bikkelen met persdrang naar het ziekenhuis..mocht om 10 uur persen en nog geen heel uur later was de kleine er..hij doet het goed en we zijn helemaal happy..hoe mooi is het als na het harde werken die kleine bij je op de borst gelegd word..voor de mama s die nog moeten heel veel succes!!!!!!!

Gefeliciteerd met jullie zoon. Fijn dat alles goed is gegaan en wat mooie dat je genoot van het moment dat hij op je borst werd gelegd. Zo'n mooi moment vond ik ook.
Geniet van jullie ventje en laat jezelf maar goed in de watten leggen.

liefs

Gefeliciteerd! En inderdaad: je bent een bikkel als je met persweeen de auto in moet! Je mag trots op jezelf zijn. Ik vond met ontsluitingsweeen de auto in al helemaal niks.

Terug
Bovenaan