rontgen foto en zwanger

Hallo

Ik zit met een probleem ik heb dus net getest dat ik zwanger ben. Nu heb ik 1 week geleden met een schort aan bij iemand gestaan die een  rontgenfoto kreeg.

Nu maak ik me hier heel druk om.

Weet iemand hier meer over of dat veel kwaad kan????
Of waar kan ik zoiets na kijken.

Nicole

Denk niet dat t superveel kwaad kan, je had ook een schort aan.
Ik moest ook rontgenfotos laten maken. en volgens vk kon dit niet zo heel veel kwaad omdat het om kleine straling ging, en je doet toch schort aan. Uiteindelijk dit niet gedaan maar t hoefde niet. Anders bel je voor zekerheid even dokter. Je kan er nu toch niet veel meer aan doen...

Oja, nog gefeliciteerd trouwens!!!!!

Bieb 20,1 week zwanger

Hoi Nicole,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik kan me voorstellen dat je je er druk om maakt, maar zeker met een loodschort aan is het risico erg klein. Zelfs van zwangere vrouwen worden heel soms ook foto's gemaakt.
Mag ik vragen om hoeveel foto's het ging en wat er gedaan is (hand, rug enz.) en stond je vlakbij diegene?  Ik heb er wel een beetje verstand van.
Geniet evengoed lekker van je zwangerschap hoor!

Groetjes,
Beibi

Hoi Beibi

Bedankt voor jullie reactie.
Ik had een loodschort aan en stond naast die persoon waar 2 fotos van de arm werden genomen. Volgens mij had ik die persoon wel vast, maar dat weet ik niet zeker meer......

Groetjes Nicole

Is het niet zo dat je pas moet gaan opletten zodra je het weet? Anders kun je niets meer doen! vraag het de vk eens, maar jij hoeft je denk ik niet druk te maken hoor.... de kans dat er daardoor iets mis gaat is al erg klein en je had een schort om en je wist het zelf nog niet eens.... laat het los... al is dat moeilijk voor je! Succes!

Hallo

Bedankt voor jullie reacties.
Heb gisteren even naar de rontgen gebeld en mijn situatie voor gelegd.
De kans was heel klein dat er iets gebeurd zou zijn.
Het was goed dat ik het schort heb aan gehad.

Maak me al minder druk....
Maar vond het even vervelend en dacht er veel aan.

Groetjes Nicole

Terug
Bovenaan