Rood en bruin bloedverlies 5,6 week zwanger

<p>Hoi,</p><p>Ik ben er gister achtergekomen dat ik zwanger ben, 5 week en 6 dagen.</p><p>Nu heb ik vandaag een bloeding gehad die lijkt op een menstruatie maar het was wel minder dan een normale menstruatie. Na het verwisselen van mijn eerste maandverband( was niet helemaal vol) zag ik in de 2de een bruine bloeding, en na het afvegen weer rood bloed.</p><p>Ik heb verder heel ligt buikpijn, maar niet zo veel dat ik er last van heb. Ik ging zelf gelijk uit van een miskraam, maar las dat het nog alle kanten op kan gaan.</p><p> </p><p>Heeft iemand hier ervaring mee?</p><p> </p><p>X anon</p>
 
1x vers en ook enkele dagen Bruin verlies gehad.. inmiddels 28 weken zwanger gelukkig
Maar het kan altijd in de eerste twaalf weken alle kanten nog opgaan
 
Ja ik weet dat het nog alle kanten op kan gaan, vandaag belafspraak met de huisarts. Vannacht alleen een beetje bruin bloedverlies, dus even afwachten.
 
 
Hier van week 5 tm week 8 bruin en rood bloed verlies. De hele dag door. 2 x verschrikkelijke krampen gehad die ik herkende van een vorige miskraam maar hier een gezond dochtertje. Werd gek van de onzekerheid. Maar zoals hierboven al is, het kan alle kanten op gaan. Maar voor nu gefeliciteerd met je prille zwangerschap 
 
Terug
Bovenaan