rood puntje in baarmoeder?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal, hier ben ik weer met een vraag, hoezo onzeker?

Afgelopen vrijdag heb ik een inwendig onderzoek gehad bij de ha en hij had het erover dat hij een rood puntje zag bij mn baarmoeder, maar dat dat wel okay was, heeft iemand enig idee waar hij het over heeft?

Mijn ha, geeft nogal veel info, dus als je buitenstaat ben je de helft alweer vergeten!

liefs Jet

ps, biaggi, ik vind het spannend hoor, kijk iedere keer weer even of je weer nieuws hebt!

hoi jet waarom moest je voor een iinwendig onderzoek ivm pap I,II, III?

pap I,II, III? wat is dat??
Ik moest een inwendig onderzoek vanwege mijn buikpijn, die nog steeds niet weg is, hij dacht misschien aan een bacterie omdat mijn afscheiding een andere kleur had, maar ik voel me echt zo raar, ik kan me buik niet aanraken zo gevoelig is het, ik heb echt het idee dat er iets op knappen staat!

hoi met denise,
ja ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent maar na je 30ste wordt je getest op pap, dat is om tekijken of je baarmoederhalskanker hebt, erg zwaar allemaal,sorry,waarschijnlijk ben je veel jonger omdat je dat niet weet. vergeet het dus maar! Er zit waarschijnlijk een kleine irritaite rond je baarmoeder of bacterie of misschien een eitje? ik ben geen docter wel medicus maar op ander gebied. als de dokter heeft gezegd dat het niet erg is dan kun je er van ut gaan dat er nx is ,voel je je al weer beter of niet?
Ik hoop het maar, en dat ik je niet op het verkeerde pad hebt gestuurd, dat was niet de bedoeling.
Heel veel succes met alles en laat even weten hoe het met je gaat
liefs

hah, je hebt me niet op het verkeerde pad gestuurd hoor, ik ben pas 21! en nee ik voel me hemelaal niet beter, mn buikpijn word steeds erger, alsof er een bal in zit die steeds groter word. Woe krijg ik de uitslag of ik een bacterie heb. Mijn zus dacht dat een rood puntje een vruchtje zou kunnen zijn, daar hoopte ik ook, aangezien ik zat licht positief had getest, zo ook, maar maandag weer niet, dit ker met clearblue getest ipv romed. Ik laat het nu maar even rusten en test volgende week wel weer. Maar die buikpijn zit me wel dwars!
bedankt voor je reactie!

liefs Jet

Terug
Bovenaan