Roodkapje

Hoi meiden
Die moeheid kan ik reeds verklaren.
ik word zeer waarschijnlijk een beetje moe van mezelf.
Ik werd vanochtend, getracteerd op een rode muts en daarmee is het sprookje weer voorbij en ga ik de vierde ronde in niet meer voor het Visje(in feb) we gaan nu voor het Rammetje(in maart)

Biaggi????weet jij al wat??

liefs jeanette

 
NOD was vrijdag ik had beter kunnen weten dan zo vroeg te gaan testen,
ik ben vrij punctueel een cyclus van 25 dgn, deze keer had ik wel het idee dat mijn eisprong een dag later was dan babybrabbel had berekend,maar ik was zo intens moe dat ik dacht....
zo moe was ik in feb ook en toen bleek ik zwanger te zijn.
op de 24e ben ik weer in mijn vruchtbare dagen en ±10 juli NOD


Jeanette
 
Wat ontzettend vervelend nieuws Jeanette !!!!!!!!! Hopelijk hebben jullie meer succes in de volgende ronde.
Ik weet het even niet meer. Ik heb inmiddels 2 nega Romed testen en ik heb net een Clear blue gedaan en ook die was negatief maar ben nog steeds niet ongi. Ik hou je op de hoogte.

Groetjes Biaggi
 
Hai Jeanette,

Balen zeg, ik heb morgen mijn ongidag, hopelijk niet natuurlijk...

Heb nu al wel wat steekjes in mijn buik en misselijk dus ben bang dat ik ook voor een rammetje ga!

Ik weet het niet meer!

groetjes: Chili
 
hoi chili
misschien goed om te weten dat onderandere,Leonardo da Vinci,Hans Christiaan Andersen,Eddie Murphy,Anton Geesink, Hans Kazan en Anton Pieck rammen zijn(waren)toch stuk voor stuk doorzetters en zeer talentvol op hun gebied.
Een combinatie van deze lui en je krijgt; een vindingrijk kind,dat sprookjesachtig ,welbespraakt, humorvol is zichzelf goed kan verdedigen, af en toe zichzelf kan laten verdwijnen en tot slot ook nog leuk kan tekenen.

Ik ga ervoor!!!

liefs Jeanette
 
Terug
Bovenaan