Rooibos thee

Hoi,
Heeft iemand ervaring met rooibos thee?Ik bedoel ik lees hier en daar dat moeders rooibos thee gebruiken bij hun baby`s met darmkrampjes?Doet iemand dit?En hoe maak je de melk dan klaar,helemaal met de thee of wat?Wie kan mij helpen.
Groetjes Gaby.

Hoi,

Ik geeft Thijs tussen door een beetje rooibos thee. Hij vindt dit erg lekker.
En behalve dat het goed is voor z'n darmpjes heeft hij toch af en toe een andere smaak dan alleen maar melk.

groetjes

jama

Ik heb daar nog nooit van gehoord. Maar wel van venkelthee geven bij krampjes. Je maakt het gewoon klaar als thee.  Ik doe de thee als  'ie lauwwarm is in een flesje en dan geef ik hem een paar slokjes. Bij mijn zoontje heb ik niet echt het idee dat het werkt maar wie weet bij jouw kindje wel.. Je kan evt ook nog cinababy druppels van vsm geven, dat is homeopatisch.  Sterkte!!

Hoi,
Ik gebruik al sab simplex(in duitsland halen,ook zoiets als dat van vsm).Maar ga maandag na de kinderarts in ziekenhuis,ben zo benieuwd wat die gaat zeggen,want ons meisje huilt/schreeuwt erg veel.Zielig gewoon.
Groetjes Gaby.

mn kraamverzorgster zei ook dat ik veel rooibos thee moest drinken of venkel thee,of rosalie een beetje geven,maar ik ben uiteindelijk gewoon cinababy gaan geven,werkte super

Terug
Bovenaan