rooibosthee en darmkrampjes

Je kan beter venkel thee geven, ik weet niet of je bv geeft maar als dat zo is kan je het zelf ook drinken en dan komt het via de bv ook bij je kindje terecht. Het helpt echt!!

Groetjes Daphne

Echt waar? Ik heb me helemaal suf gedronken aan venkelthee de eerste maanden van mn borstvoeding, ik vond het lekker en bij Minnie hielp het ook echt. Wat raar dat ze dan bij de etos nog steeds van die grote potten venkel oplosthee verkopen bij de baby voeding artikelen. Maar ja, Minnie heeft er niets aan overgehouden gelukkig. Het is wel zo dat ze steeds weer wat nieuws vinden en dat onze ouders bijv vroeger dingen aten en dronken tijdens de zwangerschap en de bv en ons dingen te eten en drinken gaven die nu allemaal niet meer kunnen, maar waar wij wel gewoon groot mee zijn geworden. Ik ben benieuwd hoe het er over 10 jaar uitziet. Wie weet geven wij onze kindjes nu allemaal dingen waarover ze over 10 jaar zeggen dat dat echt niet kan of dat dat heel slecht is.

Nou, geen venkelthee dus maar rooibos.
Gr Daphne

hi,
heb ik me   tegen krampjes   moed ingedronken aan venkelthee en mijn jongetje ook gevoerd in een eierdop, is het weer niet goed. volgens mij gaat het erom dat je het matig gebruikt en het spul niet intraveneus gebruikt.

miep

Terug
Bovenaan