Rooibosthee ipv water bij KV

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Heeft iemand ervaring met rooibosthee ipv water bij KV.
Mijn zoontje Thorsten heeft een eczeem huidje en ondanks dieetvoeding via de huisarts blijft zijn huidje soms rood en geirriteerd.
Via een natuurwinkel kreeg ik de thee als advies maar ik durf dit niet zomaar te beginnen zonder wat verhalen. Uiteraard heb ik een boekje meegekregen met een verhaal van een zuid afrikaanse arts die dit bij toeval heeft ontdekt via haar eigen kinderen maar ik hoor graag wat uit de buurt!!

wie o wie
en alvast bedankt

sylvia
moeder van Thorsten (4 maanden)

Hoi,
toevallig zit ik net te lezen onder het item voeding en onderwerp omneo dat een vrouw haar kindje 1 fles per dag geeft aangemaakt met rooibossenthee tegen krampjes en obstipatie deze tip had zij gekregen van een verloskundige en het heeft haar geholpen of dit ook met jou vraag gelinkt kan worden weet ik niet maar kijk even onder dit item en vraag het haar misschien weet zij het.

groetjes Bianca

ka hoor dat kan helemaal geen kwaad deed het zelf ook. En nu doe ik koude rooiebostehee met een watje op zen billen tegen de luieruitslag hihi werk echt goed

wij hebben het eerste half jaar alle flessen aangemaakt met rooibosthee.het schijnt erg gezond te zijn,ook tegen darmkrampjes en gezond voor huid en haar.nou mankeert boas verder niks,dus zichtbare resultaten kan ik niet aantonen,maar ik geloof wel dat het hem goed gedaan heeft.hij is in elk geval kerngezond.ik ben er mee gestopt toen ik ging bijvoeden.
ik zou het gewoon proberen als ik jou was.baad het niet dan schaad het niet.
succes.
groetjes karin

Terug
Bovenaan