Roos en Linde bij de Sint, mama zooo trots!!!

Gisteren  was de goedheiligman op bezoek bij het werk van opa, en dat was leuk!!!
Het begon om 11:00 uur toen kwam er een piet die de sint kwijt was en toen de kinderen de sint moesten roepen kwam er een klaasje, clown klaasje, leuk idee maar was  niet echt spectaculair.
Gelukkig  werd er  gesminkd (?), Roos helemaal blij en werd een mooie vlinder.
Linde had genoeg aan de pepernoten en snoepjes.
De piet en clown konden ook mooie dingen met ballonnen maken,  Roos  durfde niet maar ging even later toch nadat ik haar had gezegd dat ze het echt  alleen kon en ze dan heel trots op zichzelf kon zijn   als ze het had gedaan.
En dat werkte, ik was zo trots op mijn meisje!!!
En toen kwam dan toch de sint, alle kindjes mochten bij hem op schoot  om samen te kletsen over wat ze  leuk vonden, hobby's etc... daarna kregen ze een snoepzak.
Onze meiden waren als een van de laatste aan de beurt en ja hoor Roos klom gewoon bij de sint op schoot,  ik dacht dat ze dat echt niet zou doen, super trots natuurlijk!!! Linde  hoeffe niet maar zat bij het krijgen van het kado toch ook bij de sint.
Je kunt je voorstellen dat ik zo trots ben op mijn meisjes, papa en opa en oma vonden het ook erg leuk.
Uiteraard een paar foto's van de leuke dag:

Roos bij de sint

zusjes in afwachting op  de kado's

ook Linde bij sinterklaas

Linde kreeg een stoeltje!!! (magnetisch tekenbord + puzzel)

Roos blij met een heeeel groot kado (toverdoos + knutselsetje)

Dat was onze zondag, lekker naar huis gereden en voor de meeste sneeuw begon te vallen thuis aan de warme chocolademelk en spelen maar.
's Avonds nog lekker naar buiten geweest, sleeën, sneeuwballen  gooien, sneeuwpop gemaakt heerlijk!!!

liefs Daniëlle.

Hey Daan,

Dat ziet er allemaal supergezellig uit hoor. Heerlijk zo'n zondag. Even naar Klaas, kindjes helemaal gelukkig, jullie ook gelukkig en dan ook nog sneeuw, het kon niet op hè!!

In de kerstvakantie afspreken??

Groetjes Fonske

Leuk is dat dan hè,tóch lekker bij de sint gaan zitten terwijl je verwacht had dat ze dat niet zouden doen!
Ik blijf het toch zo'n leuk feest vinden!
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan