Roos en Petra uit H

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden.....

Dank je voor jullie berichtjes....
Petra, ik moet nu al lachen....ik zie hem al staan klunsen.....hahaha
Maar jij hebt deze onderzoeken al gehad??
Wat doen ze nog meer??? Want ik weet dat ze soms iets kunnen geven dat je eisprong wordt opgewekt. Klopt dat??

Flower

Flower,

heb een berichtje onder het vorige achtergelaten.

Ja,ik heb natuurlijk al een inwendige echo gehad(2X) en ze hebben mijn hormoonspiegel bekeken,d.m.v bloedafname om de week.Hieruit kunnen ze bepalen of bij jou de hormoonhuishouding goed werkt. en idd er zijn medicijen voor.
ik krijg hormonen toegediend vanaf de 16e zodat mijn eitjes snel rijpen vd IUI en ze bevrucht kunnen worden.
Wat betreft de medicijnen,daar weet ik dus niet zoveel vanaf (weet dat clomid er een van is)
Wij zullen de 18e s,morgens ook weer moeten gaan klungelen met een potje,haaha affijn, ik tek wel een leuke string aan,dat werkt heel goed hihi.
oja;je krijgt eerst een soort intake gesprek,daar wordt vanalles gevraagd door de gyn,ook jullie verleden,evt ongelukken etc(mijn vriend is n.l 1 nier kwijt door ongeluk en heeft trombose) en daarna zal hij/zij nog een inwendige echo maken(stelt niet zoveel voor en voel je dus ook weinig van) daarna zal je terug moeten komen vd uitslagen vd onderzoeken.
succes! hopelijk krijg je een medicijn en hoef je niet net als ons aan IUI.
gr. petra

Hoi Flower,

In je vorige berichtje gaf je aan dat jullie 7 maanden bezig zijn. Best wel tof dat je dan nu direct door mag naar de gyn! Voor zover ik hoor en lees mag dat pas na een jaar ofzo. Of waren er redenen dat je sneller mocht. Ben nog niet zo lang op het forum en ken helaas alle voorverhalen nog niet.

Leg je je vent wel in de watten als hij moet worden onderzocht. Mannen worden altijd zo klein als het om dit soort zaken gaat. Best geinig eigenlijk.

Nogmaals veel succes en we'll keep in touch!

Hoi Petra, aan Flower haar bericht te zien zijn jullie al wat langer bezig. Ook jullie alle geluk op een spoedige samensmelting!

Roos

Hoi Roos, dank je wel!
ik denk dat wij betreft "mazzel"hebben gehad dat we al zo snel doorgestuurd werden.. bij mij waren het "rare"ongi"s maar ik denk dat je goed naar je lichaam moet luisteren en als je denkt dat er iets niet klopt aan de bel trekken;dat heb ik ook gedaan. Natuurlijk ook de dank aan mijn ha,want die twijfelde geen moment en stuurde me direct door! dus een geluk bij een ongeluk..zeg maar

Terug
Bovenaan