Roos geboren!

Hoi mama's (in spe),

Niet al te lang na mijn berichtje over 'gerommel' was het dan zover en is Roos geboren! Met 40+2, op 22 juli en ze weegt 2800 gram.

De aanloop duurde redelijk lang, maar deze weeen waren niet heel sterk en kwamen dan weer elke 5 minuten en op een gegeven moment zelfs weer elk kwartier. De daadwerkelijk bevalling duurde maar een uur! Ik was al chagrijnig omdat het niet opschoot allemaal toen ik ineens wel goede weeen kreeg. Na een half uur de verloskundige gebeld, die was er met een kwartier en nog een kwartier later hadden we onze dame in de armen.. wow, zo prachtig. Ook nu gaat het allemaal nog super.

Lieve mama's, ik heb niet heel veel geschreven maar wel fijn meegelezen en ik hoop dat jullie allemaal erg veel gaan genieten van jullie wondertjes!

Groetjes Meike

Dank jullie wel!
@marloes: ja, het is een klein poppetje, maar dat wisten we van te voren. Zelfs nog naar het AMC geweest voor extra checks omdat ze klein was, maar zij verklaarden haar gezond en schatten haar gewicht op 3200 bij 40 weken. Nu dat klopte dus niet helemaal, maar ze is wel helemaal gezond!

Gefeliciteerd! Ons meisje woog 3120 en is nar 2875 gezakt met haar gewicht en weegt nu 3500 gr dus komt best goed, zal alleen wat langer duren haha.
Nu lekker genieten van jullie dochter!

Terug
Bovenaan