Roos in haar

<p>Hallo dames</p><p>Morgen mijn eerste echo en wat ben ik bang dat het niet goed is.. 3 jaar geleden een mk gehad en dat zit er nu weer behoorlijk in dat gevoel. Bij de mk had ik heel veel roos in mijn haar en veel haaruitval. </p><p>Bij de 2e zw had ik dit niet en ging goed.. </p><p>Nu heb ik ook veel roos.. Is dit een teken dat er iets niet goed gaat? Ik weet dat het met hormonen te maken heeft.</p><p>Ik voel me ook echt absoluut niet zwanger. Af en toe wat gevoelige borsten maar gisteren en vandaag geen last meer van.. De termijn zal heeeel kort zijn pfff nog 1 dag wachten :(</p>

Oh wat spannend hoe ver ben je morgen? En je moet je niet druk maken om de roos, het is echt hormonen maar snap dat je vergelijkt. Doe ik ook.  Ik had toen ik de miskraam kreeg een uitbraak van puisten, en nu krijg ik weer ineens een hele slechte huid. Maarja nog geen bloed dus dat geeft hoop. Succes morgen met de echo! 

@patries
Ja lastig te zeggen rond 13 sept een positieve ovulatie test. Dus we denken 5 weken en paar dagen misschieen net 6 weken. Ja dat vergelijken doe je automatisch :(

Spannend zeg! Ikzelf ben nu 15 weken en heb werkelijk nergens last van mbt symptomen zoals borsten, misselijkheid etc. Kwam er ook pas achter dat ik zwanger was met 8 weken. 
Ik heb alleen last van veel roos, haaruitval en acne. Dit zijn symptomen als je kijkt naar bakkerspraatjes als je een meisje krijgt en dit is bij mij ook echt zo. Vorige week de geslachtsbepaling gehad.
Je gevoel herken ik wel hoor dat je het spannend vind en je zorgen maakt want ik heb vanaf het begin af aan niks gevoeld enkel wat menstruatiekrampjes maar dit komt door de groei van je baarmoeder. 
Ik zou gewoon proberen te genieten en je niet teveel zorgen te maken ookal is dat heel lastig. Heb je ondertussen de echo al gehad?

Vervelend dat je slecht nieuws hebt gehad. Maar als je nog maar 5 week bent is de kans toch sowieso heel groot dat je nog niks kunt zien? De eerste echo doen ze toch meestal rond 7-8 week? 
Heb hier vaker gelezen dat dames bij de eerste echo een leeg vruchtzakje hadden en later in de zwangerschap toch een 'vruchtje' te zien was..

@suuzels..
Ze hebben dit gedaan juist ivm een eerdere mk 3 jaar geleden. 
En ivm een onregelmatige cyclus is het lastig te zeggen.. Ja ergens hoop ik op een wonder maar we zijn er bang voor.. Gezien de vk aangaf dat gezien de grote van het vruchtzakje ze er wel een kindje bij zou moeten zien

Terug
Bovenaan