Roos

A

Anoniem

Guest
Hi Roos,

Tja ik heb inderdaad het geluk dat ik snel door mag naar de gyn. Dit is omdat ik al jaren kampt met rare menstruatie. Dus ik ben voorheen (laatste keer in 2002) nog daar geweest. Ze hebben steeds gekeken waaraan t lag, maar nooit duidelijkheid. Alleen steeds weer een andere pil proberen en dan ging het weer een tijd goed en dan weer niet...en dan wisselde we gewoon weer van pil.
De 2e rede waarom ik zo snel mag, is omdat mijn moeder ook altijd problemen heeft gehad. het duurde 3 jaar voor ze zwanger was van mij, en daarna nog eens 4 jaar van mijn zusje. Daarbij heeft ze tussen mij en mijn zusje een kindverloren toen ze 5 maand zwanger was. Aangezien die geschiendenis vond de huisarts het een goed idee om me door te verwijzen.
Ik ben benieuwd!!

Ik ga eerst duimen dat woensdag alles meevalt en daarna ga ik duimen voor jou.....de 12e toch???

Knuff Flower

Hoi Flower,

Inderdaad een hele geschiedenis. Hopelijk werpt het vruchten af dat je naar de gyn mag (hoezo spreekwoordelijk... haha).

Wat misschien wel leuk is om te vertellen dat ik een collegaatje heb gehad waarbij haar moeder ook veel problemen had met het krijgen van haar en haar zusje. Ik geloof dat het daar zelfs ging om een jaar of 6 voor haar en iets vergelijkbaars voor haar zusje. Met dit in haar achterhoofd zijn ze op tijd begonnen met klussen, maar bij haar was het twee keer binnen no-time raak en heeft ze nu twee poepies van kleintjes. Jij bent dan weliswaar al even op weg, maar wil niet zeggen dat zoiets voor jou ook niet weggelegd is.
Zal veel positieve gedachten verzamelen voor je!! Schijnt ook te werken.

Yep de 12e is mijn dag! Heb vandaag nog niets gezien. Zou het dan toch? Mijn man zegt dan altijd kalm kalm, maar hoe kun je bij zoiets nu kalm blijven?? Ben bloednieuwsgierig als ik naar de wc moet. Normaal verlies ik altijd op zondag ietsie en maandag en/of dinsdag wat oud bloed. Maar nu alleen in het weekend wat (leek) rozig en nu noppes...
Met daarbij enkel en alleen een beetje spanning op mijn buik en die spanning kan ik denk ik wel onderscheiden van de zenuwen. Verder nergens last van.

Who knows!!!
Ik laat van me horen wanneer en wat wel of niet gebeurd. Lief dat je zo meeleeft. Laat jij me weten hoe het woensdag bij de gyn is geweest? Valt vast mee!!

Groetjes,
Roos

Maar ik heb nog een aantal dagen voor de boeg

Hi!!!

De dagen duren dan t langste he...dat weet je waarschijnlijk al....
hoe nieuwsgieriger je wordt, des te langer duurt t voor t de 12e is...
Mijn vriend zegt ook altijd....wacht nog ff joh.....
En ik denk dan......kom op joh.....

Wat betreft de positieve verhalen.....
Ik probeer ook zoveel mogelijk positief te denken, maar helaas lukt dat niet altijd.

Ben je nu aan t werk of zit je thuis?? Aangezien je net zo snel antwoord geeft als ik....
Ik ben vandaag een dag vrij!! Heerlijk...

Greetzzz Flower

Terug
Bovenaan