hee roos
ik ben het helemaal met jeeens
wat betreft bevallingen en de risico's die eraan vast kunnen kleven
maar aan de andere kant is het misschien goed dat we niet alles weten want durven we da nog wel te bevallen?
en helaas is alles wat er gebeurd tijdens een bevalling overmacht'
mijn bevalling van floor was zo kort en heftig dat floor er flink ziek van geweest is , voelde me enorm schuldig maar kon er niks aan doen
gaat luca nu 1 x p[er week naar de osteopaat of niet?
ik ben gister met floor bij de kraker geweest ( ook voor mezelf ) en zij heeft gelukkig niks overgehouden aan de bevalling
hoop alleen dat de krampen snel overgaan want die heeft ze 24/7 echt zooo vreselijk zielig
en irri want s'nachts slaapt ze alleen als ik haar stevig vasthoud ( inbaker met mijn armen lijkt t wel ) heb dus smorgens altijd stijve armen hahaha
maar ja als de kleine maar slaapt
hoe doe jij luca inbakeren?
ben wel nieuwschierig naar de kleine brad pitt overtreffer hahahahaha
misschien moeten we ze een x laten daten : een brad pitt overtreffer en een angelina overtreffen = een mooie combinatie hahahahahaha
liefs van ons
ik ben het helemaal met jeeens
wat betreft bevallingen en de risico's die eraan vast kunnen kleven
maar aan de andere kant is het misschien goed dat we niet alles weten want durven we da nog wel te bevallen?
en helaas is alles wat er gebeurd tijdens een bevalling overmacht'
mijn bevalling van floor was zo kort en heftig dat floor er flink ziek van geweest is , voelde me enorm schuldig maar kon er niks aan doen
gaat luca nu 1 x p[er week naar de osteopaat of niet?
ik ben gister met floor bij de kraker geweest ( ook voor mezelf ) en zij heeft gelukkig niks overgehouden aan de bevalling
hoop alleen dat de krampen snel overgaan want die heeft ze 24/7 echt zooo vreselijk zielig
en irri want s'nachts slaapt ze alleen als ik haar stevig vasthoud ( inbaker met mijn armen lijkt t wel ) heb dus smorgens altijd stijve armen hahaha
maar ja als de kleine maar slaapt
hoe doe jij luca inbakeren?
ben wel nieuwschierig naar de kleine brad pitt overtreffer hahahahaha
misschien moeten we ze een x laten daten : een brad pitt overtreffer en een angelina overtreffen = een mooie combinatie hahahahahaha
liefs van ons