He lieverd!!!
En hoe is het vanmiddag gegaan bij de neuroloog?
Hopelijk ben je er snel vanaf, Karlijn word natuurlijk hoe ouder hoe zwaarder en je tilt haar waarschijnlijk ook nog veel, net als ik met Lenthe...
Je moet je meisje niet laten inenten omdat iedereen over je hee valt hoor!Je moet het pas doen als jij en je man er voor 100 % achter staan en niet eerder!!!Laat de rest maar vinden wat ze vinden het is jou kindje en jij beslist over haar gezondheid!!!
Ik kreeg hier ook wel reacties, dus besloot erover te zwijgen, als iemand ernaar vroeg, zei ik 'Ja, heeft hij net gehad.'
Je moet de boerenkool eens proberen zonder knolselderij, ik lust dat laatste ook niet.
Dus 700 gram diepvries boerenkool 25 minuutjes op 900 watt in magnetron, (ondertussen 2 rookworsten in pan warm water opzetten) daarna boerenkool uit laten lekken, in wokpan kieperen, een uitje fruiten en erbij doen, 100 cc water toevoegen, worsten in plakjes snijden en toevoege aan de boerenkool en eten maar!Wij zaten helemaal vol voor de rest van de avond, was zo lekker!Je proeft de echte smaak van boerenkool beter, enne, mijn 2e meisje Jade (5) lust geen boerenkool stamppot maar dit vond ze heerlijk, dus heb een kind weer aan de groente geholpen hi hi!
Weet je, ik heb mij op ik meen 9 december opgegeven dus heb hier al 30 recepten liggen en daar maak ik dan mijn eigen keuzes uit.Want er zit veel tussen (en dan voornamelijk het avondeten) wat ik echt niet lust.(Vandaag staat volgens Dr Frank spruitjes op 't menu, maar dat gaat niet door hoor ha ha!!)
Verders had ik vanmorgen voor het eerst een bakje magere kwark...na 1 hap heb ik er wat suiker (klein beetje maar) bij gedaan want mijn mond trok helemaal krom ha ha!!!Wat zuur!Er word beschreven dat je er wat suikervrije limo bij moet gooien maar daar hou ik weer niet van dus stiekem een beetje suiler toegevoegd, moet kunnen dacht ik zo...
Enfin, genoeg over dat dieet, gewoon verstand op nul zetten en niet aan eten denken, ik zoek vooral afleiding.(Waardoor ik het nu al een paar weken uithoud is doordat ik het samen met mijn mannetje doe, ik kan moeilijk voor hem onder doen, dus gaan we vrolijk verder hier.Gaan in mei 2 weken naar Italie, dus zou leuk zijn als ik een beetje charmant aan het zwemnbad en strand kan hangen ha ha!...)
Ja, wat afspreken, heb zin, leuk, waar inderdaad en wanneer?Wat voor ideetje heb jij hierover?Kunnen we niet iets bedenken halverwege?Een restaurant is gezellig, maar niet kindvriendelijk, zet Luka vast een keel op en Lenthe rent vast meteen bij me weg.Zal eens kijken lang ik erover doe met de auto...
Hoe kunnen we het uitzoeken he, zover als wij uitelkaar wij wonen!!!
Groetjes Roos.