@ roos

hee meis

heb ff t topic opnieuw geopend
stond alweer halverwege de 2pagina
heb het laatste bericht ff hierheen gekopieerd

hier gaat alles prima

op t cb ging t goed
floor heeft de 1ste 2 spuitje binnen en er gelukkig geen last van gehad
ze is nu 59 cm en ze weegt alweer 5860gram
een flinke tante dus
het groente en fruit was geen probleem

ik vond t ook belachelijk ja
ga ook niet meer terug naar dat ziekenhuis

wat betreft obstipatie : ik heb er ook wat last van en ben soms ook misselijk ( ook gronisch darmprobleem spastische darm )
ik vraag me ook af of je met het dieet voldoende vezels binnen krijgt
ben wel 1 kilo kwijt
hoihoi!! nu de overige 19 nog hahahaha

wat luka betreft: t lijkt me wel; leuk als je m meeneemt maar negrijp dat t stressvoller is
als je hem toch meeneemt is t verder geen probleem als je m te slapen wilt leggen en k heb ook een magnetron voor zijn flesjes
zelfs luiers heb ik voor hem hahaha
je hoeft dus ook voor lenthe niks mee te nemen op dat gebied
( handig 2 kindjes met dezelfde leeftijd hahaha )

februari kan en karlijn is 4 maart jarig
ik kan 20 februari niet ( vier dan mijn verjaardag ) en 6 maart vieren we de verjaardag van lijn

om 2 uur na t cb
ben erg benieuwd hoe groot en zwaar mijn kleine monster is
ze is zo'n lief vrolijk mupke
ze heeft nu al een knuffeltje waar ze mee slaapt , zonder dat ding gaat ze niet slapen haha
verder is ze heel erg sterk en zit ze al regelmatig helemaal zelfstandig op me schoot zonder steun , niet normaal
ook grijpt ze al naar speeltjes en probeerd ze te vertellen dmv allerlei geluidjes
1 muziekspeeltje aan de babygym kan ze zelf aanzetten door met d'r voetje ertegenaan te trappen

t gaat zoo vreselijk snel

karlijn was ook zo snel die zat 1 dag voor dr 5de maand
verder is lijn helemaal gek van tekenen , rollespellen met dr popjes , en knippen en plakken vind ze helemaal geweldig
ze weet zelfs al wat ze tekent
als ze iets tekent zegt ze dat t een papagaai is en een dag later is het nog steedseen papagaai
zo'n wijsneus hahaha

nu ff bedenken wat we vanavond eten

ben je lekker uitgerust nu?
groetjes van ons

Hoi meiden!

Ik breek even in op jullie topic, maar ben gisteren helemaal vergeten om jullie te feliciteren met de verjaardag van Noa!

Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad met veel gezelligheid en cadeaus.

Liefs en dikke kus Monica

@Monica, dank voor je felicitatie!Was een leuke dag, Noa is erg verwend!Ze wilde alles van Amika hebben (weer zo'n uitvinding va Gert Verhulst, Studio 100) was heerlijke dag.....Pffff, ik heb een dochter van 8 jaar!!!Wat word ze groot!!!!!
Sinds kort heeft ze iets nieuws, ze schrijft zelf gedichten, zo lief!!!!

@Maurilla.
Het gaat hier best goed...maar de obstipatie heeft echt alles verpest.Ik ben nu bijna 3 kilo kwijt, sinds 3 januari.Ik heb natuurlijk een chronische darmaandoening en wat blijkt hoeveel groente ik ook eet, blijkbaar hebben mijn darmen vezels uit brood nodig....Dit weekend dus weer brood gegeten (bij de lunch) en 's avonds gewoon weer koolhydraatarm.Maar mijn ontlasting moest gewoon eerst weer op gang komen, anders gaat 't niet goed komen....
Stom he, 5 dagen geen brood, maar ladingsvol groente en zo en mijn darmen stoppen ermee....
Morgen ga ik weer verder, ik ga wel lijnzaadolie halen bij de reformwinkel.En dan elke dag in de magere yoghurt.Ik moet wat, toch???Deze week weer beginnen met sporten...bleh...maar 't moet....Bij mijn man gaat het verliezenvan gewicht ook supergoed!Hij heeft zelfs een al een extra gaatje in zijn broeksriem bijgemaakt hi hi!!!I
(Ik sta 's morgens zijn tonijnsalade te maken, in een bakje te doen, vorkje in keukenrolpapiertje draaien, zo huizelijk, maar zo schattig om te doen ha ha!!!!

Leuk he die ontwikkeling nu van de oudsten.Lenthe houd ook van kleuren...op de vloer op m'n muren...
Ik ga effe dit weer afwachten voordat ik jouw kant op kom,maar februari is wel een plan denk ik....

Ik ga morgen effe verder met je berichtje, nu naar bed, nieuwe voornemen: Vroeger naar bed gaan ha ha, ben benieuwd hoe lang ik het vol houd...
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan