Roosjes slofjes

A

Anoniem

Guest
Wie van jullie heeft de Roosjes slofjes besteld en hoe vinden jullie de pasvorm?
Onze dochter heeft kleine voetjes en ook geen brede voeten. Ik heb de kleinste maat besteld en qua lengte is dit prima alleen zijn ze onwijs breed!! Er kan bijna nog een voet naast!
Baal gigantisch want ze zijn wel ontzettend leuk!! Gister hebben we onze route 2x gefietst omdat we steeds terug moesten om dr slofje te zoeken die weer uitgevallen was... :-( Wel goed voor de conditie...

Liefs L81

Ik heb ze ook en ik ben niet supertevreden over de pasvorm. Bovendien heb ik ze te groot besteld, dus hier verliest ze ze ook regelmatig.
Idd jammer, want ze waren niet gratis..
Sil

Ze moeten inderdaad ok zijn qua prijs/kwaliteit... Als er meer zijn met een tegevallende kwaliteit dan ga ik ze mailen!
Dus laat t even weten!

Groetjes!

ik heb ze ook besteld maar nog steeds niet binnen.
we zullen zien hoe ze zijn
linsey heeft wel een hele hoge wreef, dus ben benieuwd

groetjes danielle

Wij hebben ze toevallig vandaag binnengekregen en ik vond ze ook erg groot. Ze zitten niet lekker strak om haar voetje heen. Ook vond ik dat het vrij lang duurde eer we ze binnenkregen (bijna  1 maand).

ik had het laatst nagevraagd het duurd 15 a 20 werkdagen voordat ze binnen komen
vind het wel lang ja

groetjes danielle

Nou ik kreeg ze na iets meer dan een maand!!!
Belachelijk.... En dan vallen zo ook nog s tegen!
Ik wacht op nog meer ervaringen want er waren toen wel een hoop mensen die zeiden ze besteld te hebben....

Terug
Bovenaan