ROOSVICEE MULTIVIT BOSFRUIT

<p>Hoi dames!</p><p> </p><p>Mijn dochter van 5 maand + 3 weken dronk vandaag op deze warme dag slecht haar flessen leeg. Alleen de laatste fles leeggedronken de andere flessen bleef er telkens tussen de 70 / 90 ml over. </p><p>Mag ik vanaf deze leeftijd al diksap aan haar aanbieden als ze dat wilt? Of kan ik haar andere dingen aanbieden om toch te zorgen dat ze wel genoeg vocht binnen krijgt.</p><p>Groetjes.</p>
 
hoi! 
voor de 9 mnd hoeven ze zeker niks anders te drinken. Als je iets anders wil aanbieden dan het liefst water en lauwe thee. Maar meestal nog niet op de leeftijd  van je dochter.
Ik begrijp dat ze 1 dagje wat minder heeft gedronken? Natuurlijk maak je je zorgen door de warmte maar 1 dagje wat minder drinken is echt niet erg. Als ze maar iets drinkt. Misschien dat ze door de warmte juist wat sneller vermoeid was van de fles of minder eetlust.(zelf heb je op warme dagen ook minder trek)
Hou goed de plasluiers in de gaten. Dit is een goede indicatie of je dochter toch voldoende heeft binnen gekregen. 
geniet lekker van het weer!?
 
 
Ja hoor, vanaf 6 maanden mogen ze roosvicee of dixap. Je kindje is bijna 6 maanden dus ik zou het lekker doen nu je de zomer in gaat. Een paar druppels sap en aanlengen met water. Zo krijgt ze toch extra vocht binnen!
 
Terug
Bovenaan