@Rosa

A

Anoniem

Guest
Nog even een vraagje over 'opperdepop', ik heb die site bezocht wat jij zei maar kan niks bestellen???? Ik kan niet inloggen op een of andere manier???
Hoe heb jij dat gedaan? Ik heb de AH gebeld hier in de stad maar die weten er niks van  .
Er staat dan: er wordt bij u in de straat niet bezorgd. Heb even met het adres van mijn ouders en schoonouders geprobeerd maar daar lukt het ook niet op.
groetjes van Ruth

Hey Ruth,

Laatst zag ik hem wel  staan bij de AH in Nijverdal!

groetjes,
Karin

ik had hem gewoon bij de AH i n de stad gehaald. ik was ook eerst bij een andere AH geweest, maar daar hadden ze hem ook niet. Misschien kun je de klantenservice bellen?

groetjes Rosita

Hoi Ruth, zie je berichtje nu pas. Zal zo even kijken. Moet eerst even iemand van de boot in Harlingen halen! Doei

Hé, in Nijverdal? Daar ben ik zo natuurlijk. Ik bel eerst wel even of ze hem nog hebben, anders rijd ik voor niks....
Want dat bestellen op internet lukt nog steeds niet???

Hoi Ruth, mij lukt het ook niet om in te loggen. Mocht het niet lukken om hem in Nijverdal te halen dan wil ik hier nog wel even kijken zodat ik het naar je op kan sturen?!? Ik hoor het wel! Overigens lijkt de cardiflor wel te werken... haar knieholtes zien er 'rustiger' uit. Bedankt voor de tip. Fijne avond!

Fijn dat het huidje weer iets rustiger is!
Ik bel deze week wel even naar N'dal, mocht het niet lukken dan weet ik je te vinden, haha .

Terug
Bovenaan