rosanne heb je op het van maerlantlyceum gezeten?

was even benieuwd omdat je uit eindhoven kwam. ik heb daar op gezeten en toen ik als enige voor gymnasium gezakt was in 13 jaar, hihi, zat ik volgens mij ook met sommige vakken bij een rosanne in de klas..... of was het het jaar ervoor... mijn geheugen laat me in de steek...

groetjes,
daphne

Heee, da's toevallig...

Eens kijken, ik weet niet of ik jou ken. Ik heb inderdaad op het van Maerlant gezeten! Vanaf 1986, ik ben nu 33. Op het atheneum, dus misschien zaten we bij elkaar, Rosannes zijn er niet zoveel... Maar Daphne zegt me niet meteen iets. Zou wel grappig zijn zeg! Ik zat in de klas met een Boris, Raquel, Tom, Kyra en later ook met Bram en Femke. Meer namen schieten me niet meteen tebinnen.
Ben benieuwd of we elkaar kennen!

Groetjes!

hoi rosanne,

eh, die ken ik dus allemaal weer niet, ik ga twijfelen. ik weet nog een paar dingen van de rosanne die ik ken(de): ze had toen vaak blaasontsteking. ze had blond haar, niet helemaal kort en was slank. dat is eigenlijk alles.
ik zat op het gymnasium maar had dus vaak les met het atheneum. maar jij bent 33 en ik 35 (nog niet lang hoor, dus dat zou denk ik misschien qua leeftijd kunnen kloppen.)
ik was zelf "hardrock" toen.... ha ha als ik nu foto's van mezelf zie lach ik me slap, dan denk ik: wat deed ik met mezelf, haar getoupeerd, een bus haarlak per week!!!! maar laten we het maar op de pubertijd houden.

groetjes,
daphne

Tja...

Ik had blond haar, meestal halflang tot op/net over mijn schouders, beetje krul en aan de pluizige kant (als ik foto's terug zie) Op school was ik een beetje onopvallend type (haalde ik in op stap...), hoorde er niet helemaal bij. Idd slank, en ik heb een periode vaak blaasontsteking gehad. Of dat toen was, weet ik niet meer. Ik ben in de 3e blijven zitten als ik het me goed herinner.
Het kan dus nog steeds wel en niet... Maar het is wel toevallig! Ik ken geen andere Rosanne op het van Maerlant. Ik zou eens een foto uit die tijd moeten oprakelen, misschien dat die meer duidelijkheid brengt. O, en andere namen uit die tijd/klas waren Maartje, Jolien en Bart. Pleun zat volgens mij in hetzelfde leerjaar op het gym. Die zat bij mij op de lagere school.
Nog steeds geen belletjes? Bij mij nog niet, helaas.

Groeten

reageerde zondag 25 mrt om 11:48

Tja...

Ik had blond haar, meestal halflang tot op/net over mijn schouders, beetje krul en aan de pluizige kant (als ik foto's terug zie) Op school was ik een beetje onopvallend type (haalde ik in op stap...), hoorde er niet helemaal bij. Idd slank, en ik heb een periode vaak blaasontsteking gehad. Of dat toen was, weet ik niet meer. Ik ben in de 3e blijven zitten als ik het me goed herinner.
Het kan dus nog steeds wel en niet... Maar het is wel toevallig! Ik ken geen andere Rosanne op het van Maerlant. Ik zou eens een foto uit die tijd moeten oprakelen, misschien dat die meer duidelijkheid brengt. O, en andere namen uit die tijd/klas waren Maartje, Jolien en Bart. Pleun zat volgens mij in hetzelfde leerjaar op het gym. Die zat bij mij op de lagere school.
Nog steeds geen belletjes? Bij mij nog niet, helaas.

Groete

ik weet het niet meer hoor....die namen die je nu noemt zeggen me ook niks, maar toch komt jouw beschrijving goed overeen. die pleun zou ik dan toch echt moeten kennen en die ken ik niet. ik denk dat er misschien toch nog een rosanne die er hetzelfde uitzag (is wel heeeeel toevallig) op het v maerlant op het atheneum heeft gezeten. nu ik het schrijf denk ik: dat is toch onmogelijk?
zegt de naam kerstin je iets? of dennis?

groetjes,
daphne

Ha, nou zitten we er allebei op, dan reageren we sneller!

Kerstin zegt me misschien wat. Was dat een apart meisje met lange steile (blonde?) haren? Beetje kattig type? Er heeft een tijdje een meisje bij mij in de klas gezeten die volgens mij zo geheten kan hebben. Ik kan evt ook mijn email geven, dan kunnen we een foto sturen ofzo. Ik ben gewoon erg nieuwschrierig geworden. Ken je seb? dat was die lange magere jongen die ook in 'de musical' heeft gespeeld. Die was erg goed bevriend met een aantal klasgenootjes. Zij stonden vaak achter buiten te roken op het bordes.

Groetjes!

nee, kerstin had juist krullen... wel nep, maar ze droeg het eigenlijk nooit steil. seb zegt me wel wat maar die zat echt 1 of 2 klassen lager...
ik moet nu nynke eten gaan geven, maar mijn e-mail is: daphne.de.koning@uitdekunst.com
we gaan dit tot de bodem uitzoeken!!

groetjes,
daphne

Terug
Bovenaan