reageerde zondag 25 mrt om 11:48
Tja...
Ik had blond haar, meestal halflang tot op/net over mijn schouders, beetje krul en aan de pluizige kant (als ik foto's terug zie) Op school was ik een beetje onopvallend type (haalde ik in op stap...), hoorde er niet helemaal bij. Idd slank, en ik heb een periode vaak blaasontsteking gehad. Of dat toen was, weet ik niet meer. Ik ben in de 3e blijven zitten als ik het me goed herinner.
Het kan dus nog steeds wel en niet... Maar het is wel toevallig! Ik ken geen andere Rosanne op het van Maerlant. Ik zou eens een foto uit die tijd moeten oprakelen, misschien dat die meer duidelijkheid brengt. O, en andere namen uit die tijd/klas waren Maartje, Jolien en Bart. Pleun zat volgens mij in hetzelfde leerjaar op het gym. Die zat bij mij op de lagere school.
Nog steeds geen belletjes? Bij mij nog niet, helaas.
Groete
ik weet het niet meer hoor....die namen die je nu noemt zeggen me ook niks, maar toch komt jouw beschrijving goed overeen. die pleun zou ik dan toch echt moeten kennen en die ken ik niet. ik denk dat er misschien toch nog een rosanne die er hetzelfde uitzag (is wel heeeeel toevallig) op het v maerlant op het atheneum heeft gezeten. nu ik het schrijf denk ik: dat is toch onmogelijk?
zegt de naam kerstin je iets? of dennis?
groetjes,
daphne