rose afscheiding

hoi daar allemaal.ik kom dan wel van het februarie forum maar heb toch een vraagje ik heb sinds vanmorgen rose afscheiding ,niet echt zichtbaar alleen met het afvegen.wie o wie herkend dit en heeft er ook mee te maken gehad .ben namelijk bijna 12 weken
groetjes monique
 
Hoi Monique,
Ik herken het helaas. Ik had het met 8 weken. Eerst had ik met afvegen rose afscheiding, de dag daarna niets, de dag daarna werd het erger, en na 3-4 dagen heb ik helaas een miskraam gehad.
Deze zwangerschap heb ik rond 8 weken ook wat rose afscheiding gehad, maar dat was eenmalig. Ben nu 30 weken zwanger. Het kan zijn dat je wat irritatie hebt en dat het daar vandaan komt.
Maak je niet te veel zorgen als het erger wordt en het wordt helderrood bloed en je krijgt buikrampen dan zou ik zeker de verloskundige bellen.
Je kunt natuurlijk zo wie zo bellen als je je zorgen maakt!
suc6
 
Hoi Monique,

Ik heb ook met een week of 7 heldere afscheiding gehad en schrok me natuurlijk helemaal dood... De vk gebeld en die vertelde dat het vaak voorkomt en waarschijnlijk een haarvaatje is geknapt in de baarmoedermond. Als het niet doorzet en het niet gepaard gaat met hevige buikkrampen is het niets om je zorgen om te maken. Heb je toevallig gevreeën?? Dan kan het ook goed voorkomen, ze noemen het contactbloeding...

Nou succes en als je het niet vertrouwd zou ik gewoon de vk bellen.

Veel liefs Sas, 21 weken.
 
Hai Monique,

Ik heb het ook met 12 weken gehad en ben nu 24 weken zwanger. Ik had het eerst bij het afvegen, daarna had ik wel een maandverband om gedaan en daar kwam wel wat op maar niet veel. Ik had geen kramp in mijn buik of iets, het heeft een middag en een avond geduurt. De volgende dag had ik rossige afscheiding en daarna niets meer. Gelukkig mocht ik langs komen bij de vk om naar het hartje te luisteren. Alles was goed en het gaat nu gelukkig nog steeds goed.

Heel veel sterkte in deze onzekere tijd.

Liefs
Lot
 
Hoi, ik heb het ook gehad met 7 weken. Het was wel minimaal. Wat het is geweest weet ik niet maar het is allemaal goed gegaan. Bel even naar de vk, mischien mag je even langs komen, hoef je je niet zo ongerust te maken. groetjes Anne
 
Hoi!

Ik heb 3 keer flinke bloedingen gehad. wc-pot was flink rood, in de 7de, 8e en 10 de geloof ik. Maar er was gelukkig niets aan de hand. Bel anders even met je VK. Ze zullen je vast wel gerust kunnen stellen.

Groetjes Sandra B
 
Terug
Bovenaan