rose wolk werd rode wolk

A

Anoniem

Guest
even zaten we op een rose wolk.want dacht 3 dagen overtijd te zijn maar niks was minder waar.gistere avond nog even gaan douche voor dat ik ging slapen en wat denk je daar was die rode wolk een donder wolk om te zeggen ben toch ongi geworden op dag 28 terwijl ik altijd om de 28 dagen ongi ben.nou dit wordt dan ronde nummer10 ik weet ik ben de enige niet maar toch voel ik me van me rose wolk afgeflikkerd.dus aan alle meiden die me bij hebben gestaan bedankt voor jullie steun.....jullie ook allemaal veel suc6 met het zwanger worden we gaan er weer voor he.knuffels pepe.

had al een berichie achter gelaten bij jou berichie van mij....
had deze nog niet gezien!
nou mooi k.t dus voor je!ik denk dat ik ook de volgende ronde in ga:ronde 15
soms zie ik het niet meer zitten.mijn vriend is vr.w.chauffeur en we moeten er heel wat voor liegen om op de goeie datums bij elkaar te zijn...hij rijd op het buitenland........ik blijf nog maar even hoop houden.........jij ook!
liefs fem.

He Pepe,

Stom he, ik dacht echt dat het raak ging zijn bij jou... Had ik maar een toverstaf of zoiets....

Volhouden, he

Liefs Erika

ik weet precies hoe je je voelt,ik zit in ronde 9 maar door veel omstandigheden,heb ik een aantal maanden niet kunnen klussen,maar het wordt hoog tijd he!!!blijf erin geloven komt echt wel goed,sucses met je volgende ronde gr manuela

Ja, bale, bale en nog eens bale....
Elke keer weer slikken en weer doorgaan, makkelijker gezegd dan gedaan.
Zit in ronde 5 en vindt het eigenlijk wel lang genoeg geduurd. Maar ja, we kunnen er niets aan veranderen.
Veel succes voor alle lieve (bijna zwangere) meiden
Gr. Mo.

Terug
Bovenaan