rosige afscheiding

Hoi meiden,ik ben nu 9 weken en 5 dagen zwanger en had net een beetje rosige afscheiding,daarna weer niet.Wie heeft dit ook gehad en is dit een teken dat het niet goed gaat.Bedankt alvast.Liefs Ilse
 
Ik heb het zelf niet gehad, maar ik heb wel van horen zeggen dat het geen probleem is. Je hoeft je nergens zorgen over te maken. Sommige vrouwen bloeden nog een beetje vanwege de innesteling en/of tijdens de menstruatie periode.

Dus, blijf lekker genieten van je zwangerschap.

Groetjes Fanny
 
maar het kan ook fout gaan! Ik had met 10 weken ook zulke afscheiding, ook werdt er tegen mij gezegd hier van Geen probleem, maar mooi dat het een aantal dagen later steeds heftiger werdt en echt bloederig..... Daarna kwamen de krampen en werdt het heviger. Het vruchtje was met 7 weken al afgestorven... dus het kan fout gaan....

Sterkte.
 
Hoi, ik heb het zelf wel gehad, maar dan met 7 weken. Het was eerst beige en toen weer roze. Maar bij mij is het goed gegaan hoor mijn dochter is inmiddel 2.5. Bel je verloskundige en leg het even voor. Succes groetjes ilona
 
Hoi Ilse,

Heb ik ook gehad. Na het plassen zag ik beetje bloed. Ik had ik december 2003 miskraam gehad en was echt bang om er weer een te krijgen.

God dank, ben ik nu 14 weken en alles gaat tot nu wel goed. Wel banden pijn, maarja mag niet klagen.

Dus ga je niet te veel ongerust maken, kan met innesteling te maken hebben.

Groetjes Maya
 
Hoi Ilse
Ik had het zelf ook met 8wkn en ik maakte me ook vreselijk zorgen.
Ik heb een echo laten maken toen en er was niets aan de hand. Volgens mijn verloskundige kon het ook van het vrijen zijn bv.
Het heeft bij mij een paar dagen geduurd, stuk of 5.
Er kwam uiteindelijk ook wat (oud) donkerbruin bloed en hierna was het over. Ik ben inmiddels 19 weken zwanger en alles gaat prima.
Veel sterkte en succes!

groetjes Leena
 
Terug
Bovenaan