rot avond gehad

hoi allemaal

Heb gisteravond een hele slechte avond gehad. Woensdag had ik mijn miskraam gehad en voelde me gisteren redelijk, geen vervelende pijn, alleen verdrietig.
Ik kreeg gisteravond een geweldige buikpijn, kramp in mijn buik, rug, billen en benen. Ik heb gejankt, want wist niet wat ik hier aan kon doen. Pijnstiller werkte niet, douche hielp niet en op bed liggen ging ook niet. Mijn lieve schat heeft daarom het ziekenhuis gebeld en we moesten maar komen. Ik wilde me helemaal niet aankleden, alles deed zeer. Met de auto naar het ziekenhuis, moet je daar wachten tot ze tijd voor je hebben.
 klote houten stoeltjes waar je op moet zitten.
Uit eindelijk had de dokter tijd, hoop blabla en ik wilde alleen maar van die pijn af, begint die man over een inwendig onderzoek omdat het misschien buitenbaarmoedelijk was. (krijg je met die vervangers....grrrrrrrrrrrrrrr)
Ik en mijn man uitleggen dat vorige week een echo was gemaakt en dat daar alles goed was. godzijdank geen onderzoek. Wel een verhaal je bloedruk is wat hoog, gek he als je s'middags aan drop hebt gezeten (had ik trek in)
receptje gehad voor pijnstillers, naar appotheek en weer naar huis. Staat op dat rot doosje dat je er bij moet eten als je een tablet inneemt. Om half 11 heb ik geen trek in een lekker maaltijd. Had zo ie zo al geen trek, wilde alleen van die vervloekte pijn af. Heb de pijnstiller ingenomen zonder eten en ben niet veel later in slaap gesukkeld. Dit was wel een heerlijke bijwerking.

Heb net een pissed mailtje naar een collega van me gestuurd die dacht dat ik zogenaamd ziek was en daarna gelijk op vakantie zou gaan. Ik hoop dat hij nu wat stiller is met zijn opmerking............

Liefs

Lydia

hoi meis,

wat jij daar omschrijft, lijken me weeen, heb ik ook gehad.

Verschrikkelijk vervelend allemaal en niks aan te doen helaas.

Maar je zegt dat je woensdag je mk hebt gehad, weet je zeker dat je het
vruchtje ook al kwijt bent? Kan zijn dat dat nog moet gebeuren hoor, en
daar kan deze pijn ook heel goed van komen.

Geef het de tijd, het is niet niks. En nu al je hele huis
schoonmaken....meid doe het rustig aan. Je helpt jezelf ook niet door
door te gaan hoor, dan kom je jezelf weer tegen later.

Tja, tenzij je natuurlijk weer fit genoeg bent hihihi.

liefs Hester  

hoi hoi,

Ik ken die pijnen ook heel goed!! Bij mij heeft het 3 dagen geduurd met tussen pauzes(en toen   gelukkig curatage) omdat mijn lichaam niet alles uit kon stoten, je gaat door de grond, en niks wat je doet helpt!! Zitten liggen staan is allemaal even erg?? Het klinkt mij ook alsof je niet schoon bent!! Heb je een echo gehad na de miskraam?? Vraag daar anders om!!

Ik hoop dat je je snel beter voelt! Zowel lichamelijk als geestelijk. Sterkte

kus Patricia

Terug
Bovenaan