Rot duivels!!!

Ja hoor........ ze hebben me weer gevonden.....
Gisteren avond een heel klein beetje oud bloed..... en vanochtend helder rood..... even hoopte ik   op een innestelingsbloeding omdat ik geen buikpijn of rugpijn heb.... maar dat zal wel niet....
Normaal heb ik echt pijnlijke krampen onderin m ´n rug en weet ik dat het een aantal uren later komt.... maar nu heb ik dat dus niet... nog steeds niet... raar hè.....
Ik heb gelijk de eerste spuit alweer gezet... op naar de 4e poging IUI......
Liefs Lill

Liev Lill,

Ja wat kan je lichaam je soms toch voor de gek hebben he...en steeds denk je maar weer zou het toch echt zo zijn,want nu voel ik dit of dat niet wat ik anders wel voel.
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......... ik weet precies hoe je je voelt.
Maar ja je moet de moed niet laten zakken(ook al is dat makkelijker gezegd als gedaan soms)...
Mag ik jou vragen wat dat in houd dat je direkt weer bent begonnen met spuiten?
Wij hebben namelijk 1 april gesprek met de fertiliteitsarts over de iui behandelingen,maar nu las ik al een paar keer in een stukje over zelf spuiten........waarvoor is dit?
Ik hoop van harte dat de vierde poging wel goed komt,en dat je gauw zwanger mag wezen.Ik zal in ieder geval voor je

Veel liefs......Truida

Hoi Truida,

In het ziekenhuis van ons doen ze IUI met hormoonstimulatie....
Kijk eens op de site van ons ziekenhuis  daar vind je alle informatie over IUI en de hormonen....

Liefs Lill

Ahneee! LILL! Wat een domper voor je!!! 3 keer geen scheepsrecht dus helaas.
Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik vind het knap dat je meteen bent begonnen aan poging 4 wat het spuiten betreft!

Dikke kus ing
Als je even wil kletsen dan weet je me te vinden!

PS ik heb trouwens heel sterk het gevoel dat het bij mij ook niet raak is.

wat een narigheid, ze moesten het verbieden! het is ook niet eerlijk hoor, maar we moeten volhouden, toch!
Ik merk wel dat het iets moeilijker word, maar daar moeten we doorheen. succes, liefs ilona

Hoi

Wat een frustratie he? Het is gewoon niet eerlijk. Om gek van te worden.
En al die kinderwagens om je heen daar kan je op een gegeven moment ook niet zo goed meer tegen he?
Ik hoop voor jullie 4 x is scheepsrecht

groetjes rozemarijn

Hoi Lill,

Balen zeg! Weet hoe je je voelt bij mij zijn de duivels aan het aankomen. Het is moeilijk positief te blijven hè. Helemaal als je net die krengen weer ziet! Om gek van te worden. Nou op naar de volgende ronde en dat deze maand maar weer snel voorbij mag vliegen en eindelijk eens wat positiefs voor ons allen mag brengen.

Inge jij moet nog een paar daagjes hè, spannend hoor! Zal voor je duimen!

Liefs
patricia

lill, wat enorm klote voor jullie zeg. Pfff, wat oneerlijk allemaal. Ik vind het heel knap van je dat je weer vol moed begint met de nieuwe poging. Meid heel veel succes en laten we dan gaan voor vier keer scheepsrecht! liefs simone

Terug
Bovenaan