rot gevoel, 1ste keer iets van die kleine kwijtgeraakt

A

Anoniem

Guest
Vandaag heb ik een flinke baaldag al van vanochtend aan toe gaat niets zoals ik het wil,

net was ik in dronten, (winkels in het dorp verderop) kom ik er na een uur door de hitte heen lopen achter dat die kleine nog maar 1 skje aan heeft, he balen, 10 minuutjes later zie ik opeens dat hij zijn petje kwijt is!!!!! alle winkels terug af waar ik ben geweest nee hoor nergens een petje.

ik had het nog niet verteld maar ik liep dus met die kleine op mijn arm, omdat de wagen nog bij zijn oma stond, maar ik ging toch een buggy kopen dus wou hem daar dan inzetten, maar nergens was een buggy te koop, het zweet brak me uit ik was knal rood en niemand had een petje gevonden, en dan ook nog allemaal mensen coninu (goed bedoeld hoor) he weet u dat hij maar 1 sokje aan heeft.   aaagggrrrr, ik voelde me zo rot, na een tijdje kon ik niet eens meer vragen bij de winkels heeft u een petje gevondne want de tranen sprongen in mijn ogen, gelukkig was mijn ventje wel heel erg lief,
nu weer thuis maar even afkoelen ga vanavond wel weer terug

Koel maar even af. Dat is inderdaad het beste. Ik begrijp hoe je je voelt en dat zweet uitbreken dat ken ik. ik heb ook weleens gedacht dat boodschappen doen met een kind op je arm handig zou zijn, nou niet dus dat is ZWETEN. hahaha.

gewoon vanavond teruggaan en anders gewoon een nieuw petje en nieuwe sokjes.

sterkte irene

meid toch.als 1 ding tegenzit zit meteen alles tegen he.
koop lekker een nieuw petje.hij was er vast nog niet aan gehecht
maar t is natuurlijk wel jammer.
groetjes karin

jeetje wat een dag zeg.
hoop dat je nu lekker weer een beetje uitgerust bent.

liefs marijke

Ja, op een gegeven moment zit dan ook echt alles tegen, he?

Heb het ook een keer gehad. Ik nam Esther op de arm mee naar de Appie en wilde haar daar in zo'n wagentje met babyschaal leggen. En dan haar met wagentje naar huis rijden (is 5 minuten) bij haar papa droppen en dan het wagentje terug brengen. Nou, de heenweg ging nog wel. Maar terug bleek het karretje op het korrelige asfalt als een idioot te trillen. Dat doe ik mijn kind niet aan, dus hup, eruit. Maar toen moest ik met één arm dat volgeladen karretje duwen. Dat ging dus niet. En dan 5 mensen die zeggen: "Goh, dat ziet er niet heel handig uit, wat een gedoe" EN NIET EEN DIE HELPT!

Gewoon lekker samen afkoelen joh, lekker poedelen in bad of onder de douche!

Groetjes,

Eveline

Ik herken je gevoel ook heel goed, heel frustrerend!!
Gisteren moest ik echt even met de kinderen naar de c1000 omdat de luierdoekjes op waren, tja en die heb ik wel nodig met die hummels van me......
Dus Floor op de kar en Tijmen aan de hand , die was trouwens al de hele dag vreselijk aan het peuterpuberen en ontsnapte al meteen in de supermarkt. Ik kon hem overal vandaan plukken en mopperen hielp niks. Tot overmaat van ramp smeet hij (expres) een grote pot augurken aan gruzelementen, toen was mama het dus echt spuugzat. En de reacties die je dan krijgt van alle mensen om je heen maken het niet veel beter, (ach hij is nog zo klein, hij deed het vast per ongeluk, is niet handig zo he?, kan hij niet bij zijn papa blijven......enz) ik zweette als een otter en heb ook nog eens helemaal verkeerde billendoekjes meegenomen, van die trainingsdoekjes voor het toilet .
Tja, soms zit het mee, soms zit het tegen............
Ik hoop dat jij inmiddels ook weer een beetje bent afgekoeld, ik wel in ieder geval!
Groetjes,
Ruth

Nou wil ik niet ongevoelig zijn hoor, maar het is toch geen wereldramp als je een sokje verliest?

Om daar nou in hitte stad en land voor af te lopen om terug te vinden... volgens mij kun je beter je schouders erbij ophalen en relaxen...

Terug
Bovenaan