rot ongesteldheid

Hoi allemaal,

Shit Shit en nog eens Shit. Weer ongesteld! Ongelofelijk en het irritante eraan je moet het ook nog eens echt verschrikkelijk voelen. Oke de teleurstelling is wederom groot, maar daar kom ik overheen. Maar dan moet je ook nog pijn lijden met buikkrampen, rugpijn etc. Dat moeten ze echt afschaffen. Maar menigeen zal dat wel herkennen. Enfin op naar ronde 6 met de Chlomid. Wij gaan volgende week zondag op huwelijksreis naar de Dominicaanse Republiek, daar is ook onze volgende klusweek, wie weet gebeurt er een godswonder en lukt het daar wel. In ieder geval zit ik nu nog even vier dagen met shit, shit en nog eens shit. Sterkte allemaal!

Groetjes Geertje

Hoi Geertje,

Balen dat je ongi weer is op komen dagen echt K**... Ik lees dat je ook aan de clomid bent! Ik heb net de 2e kuur achter mijn kiezen en ben flink cahgarijnig geweest,,,nu nog met vlagen!! Ik zit vandaag op dag 8 van mijn cycles! Ik check iedere ochtend mijn temp om te kijken of ik al een eisprong heb ik hoef niet naar de gyn voor controle verder (30 juli pas weer) maar deze cycles schommelt mijn temp behoorlijk en echt laag is hij niet geweest heel gek dus! We zullen zien,,we zijn alweer aan de klus en hopen er het beste van!! Moet jij wel voor controle naar de gyn of moet je ook tempen! Hoeveel mg slik jij?

Ik hoop dat je ongi pijn minder word!

Liefs moi xxx

Beste Geertje

Ja dat is altijd weer balen he.Je denkt altijd rond die dagen zou het zo zijn en nee natuurlijk niet,waarom niet bij ons.Daar word je soms zo moe maar vooral onzeker van.Maar wie weet komen jullie met zun drietjes weer terug van de huwelijksreis,dat zou toch helemaal te gek zijn.Geniet er lekker van en nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man.
ps. voor die buikkrampen en rugpijn tijdens mijn menstruatie gebruik ik altijd femapirin,ik heb daar veel baad bij,want de buikkrampen en rugpijn gaan zo goet als weg.Misschien dat jij er ook iets aan hebt.
Veel liefs Truida

Hoi Geertje,
Oh,echt balen dat je dan weer ongi bent he,en dan ook nog met al die ongemakken erbij,gatver, maar goed gelukkig ben je dan op je huwelijksreis niet ongi en kun je flink gaan klussen en wie weet.......dat zou inderdaad fantastisch zijn!!!!
Groetjes Pluk

Hoi Geertje.....balen zeg!
denk maar aan je huwelijksreis, zou ik zegge.n Klinkt wel heel gaaf!! wanneer ben je getrouwd?
Bij mij werkt ibuprofen altijd wel goed als ik beroerd ben..
sterkte met alles!

Bo

Terug
Bovenaan