rot voelen

zo alweer ruim 24 weken zwanger... ben blij dat we een kindje krijgen.. we hebben al veel gedaan en het kamertje is ook bijna af... dat geeft me wel een lekker gevoel..

maar daarbij komt dat ik al vanaf dag 1 heel veel ziek ben en heel moe... sinds een paar nachten slaap ik weer slecht omdat ik last heb van mijn darmen (pds)... ook is mijn buik steeds hard..

ik denk dat het ook te maken heeft met dat ik een vorige week heb gehoord dat mijn contract niet verlengt word...niet ivm mijn zwangerschap maar er moeten veel mensen uit omdat er een terugloop is in het kinderdagverblijf en dus gaan er meer mensen uit die een tijdelijk contract hebben..

voel me nu ff heel kut.. zou zo graag willen slapen en het lukt gewoon echt niet... lig al uren te draaien om een houding te vinden.. een kruik gepakt voor mijn darmen... spelletje gedaan om gsm om gedachte ff uit te zetten... maar niks helpt..heb het gevoel dat ik om de 15 min naar de wc moet en heb het ff helemaal gehad...

ben blij als ik me weer de oude ik voel want op dit moment ben ik nog geen 1 dag echt fit geweest :(

 
Hoi Hoi,

Dat is inderdaad minder nieuws, maar heb je al wel eens gedacht aan gastouder?
Dan hoef je je kindje ook niet weg te brengen.
Ik ben nu gastouder sinds een jaar en zit nu al helemaal vol.
Misschien iets om over na te denken

succes
 
Dat alles lekker tegen zit kan ik volledig over mee praten. Ben de eerste weken zo ziek geweest dat ik twee maanden de wereld voor een pannenkoek heb aangezien, tegen de tijd dat ik een beetje mezelf werd begonnen mijn bekken en door de langdurige ziekte en minder flexibiliteit nadat mijn kindje er zou gaan zijn ook mijn contract niet verlengt... kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt.
S'nachts verzin je je rot om maar bezig te zijn en hoe je in hemelsnaam in slaap kan vallen..... maar ik moet zeggen dat als je je eenmaal neerlegt bij de situatie zoals ze zijn. Je je ineens veeeeeel beter voelt. Ik heb echt rust gevonden en kan echt genieten van de kleine uk in mijn buik.
Even moeilijk maar denk aan de leuke momenten en zie het als een uitdaging om straks echt helemaal met nieuwe dingen te beginnen, nieuw kindje misschien nieuwe baan.
Succes meid, kop op....
 
tnx voor jullie reacties... gastouder heb ik wel overwogen maar ons huis is daar niet geschikt voor we wonen op een flat als ik een huis met tuin had was het makkelijk zodat je de oudere peuters bv buiten kunt laten spelen enzo

 
Terug
Bovenaan