Rot

Hoi wil even wat van me af schrijven.
voel me totaal rot vdg, tot nu toe is het goed gegaan na de MK maar vdg komt er toch veel emotie los..... niet zo zeer om het verlies maar dat het niet ect gaat lukken meer.... we zijn al een jaar bezig m zwanger te worden en eidelijk zwanger na een jaar volgt er een miskraam et 6 weken.... het het gevoel da alles tegen zit. zelfs nu 14 dagnna MK nog steeds geen eisprong, normaal denk ik dat ik wel mijn eisprong voel steken in de onder buik maar tot nu toe niks... en ja ik ben bang voor de tijd... hoe lang gaat het nu nog duuuuuuuren voor dat ik nog eens zwanger mag zijn????? ben verdrietig en bang dat het weer zo lang gaat duren r\terwijl iedereen om me heen zwanger raakt zonder moeite, en dan lees je ook nog eens in de krant over de moeder die haar babies heeft vermoordt...
Ik weet het effe niet meer....normaal ben ik wel sterk en sta ik met beiden benen op de grond.. maar vdg toch effe niet....
Hoop datik me morgen beter voel.
Liefs

Hoi mamaeef,

dat je je rot voelt na een miskraam is heeeeeel erg normaal en ook gezond, ook al steekt het soms de kop op op een moment dat je er niet op rekent. Het is een rouwproces en zeker als je al zo lang bezig bent, moet je daar doorheen. Uithuilen, rot voelen, uitpraten, op een gegeven moment sllijt het, maar dat kost tijd.
Dat je nu nog geen eisprong hebt gehad is heel goed mogelijk. Na een miskraam kan je cyclus behoorlijk in de war zijn, is mijn ervaring. Ik heb zelf 2 miskramen gehad, dus weet goed hoe je je voelt.
Geef jezelf ook even de tijd om weer op adem te komen en je balans te vinden.
Sterkte!

hey Rot,

ik heb ook een miskraam gehad bij 6 week en de maand daarna ook geen eisprong gevoeld, mijn menstruatie was daarna heel heftig, dus ik had voor mijzelf het gevoel dat mijn lichaam nog niet weer klaar was om zwanger te worden na de miskraam, nu heb ik mijn eisprong gevoeld en hoop echt dat het raak is. maar je cyclus kan dus behoorlijk in de war zijn. ik kan me ook heel goed je verdriet voorstellen dat anderen wel "gewoon" zwanger worden.

sterkte ermee.

bedankt voor jullie woorden heeft me goed gedaan.
Ik voel me vandaag ook goed, had gisteren en zondag een slechte dag.
En op t werk was het nog slechter omdat er een collegatje van 45 jaar die absolut geen kinderen wil hebben per ongeluk zwanger raakt en dan dood leuk vertelt : "eh ja ik was niet verbaast om nog op zo een leeftijd zwanger te raken dit komt omdat ik altijd erg gezond heb geleefd"......en toen dacht ik bij mezelf okay als nu niet snel je mond houdt dan gaat er iets gebeuren... sommige mensen weten gewoon niet wat ze zeggen.....
in ieder geval zal maar rustig gaan afwachten, Heb ook het gevoel dat mijn lichaam nog niet klaar is om zwanger te worden.
Groetjes

Terug
Bovenaan