rotbeest

gisteren met de laatste voeding zag ik een mug in zijn wieg. Proberen het beestje weg te krijgen maar ontsnapte natuurlijk. Kleine verschoond en ja daar zat het rotbeestje. Op de kast. Dus ik mep. shit vers bloed. Heeft ie mijn ventje toch te pakken gehad. Vanochtend bij het badje het plaats delict gevonden. Precies in een plooi op het randje van zijn pamper. Hoe krijgt het beestje voor elkaar? Heb er een beetje zinkzalf opgesmeerd. Hoop dat hij er niet teveel last van krijgt. Wat haat ik muggen toch.

bij de xenos hebben ze klamboes voor 7.99 en 9.99 in leuke kleurtjes, die hangt hier over de wieg, kan ik overdag ook gewoon luchten boven, ook die irritante vliegen die haar wakker maken en zeeeer zeker wespen, ben altijd bang dat die door het raam binnen komen overdag,brr

OHHHH rot beest,ik ben ook gek van.

Ik laat altijd de ramen boeven dicht,en om alles goed ventilieren doe ik de kleine rosters boeven de ramen open de hele dag en nacht.

wij hebben horren voor de ramen, in eerste instantie niet voor muggen maar hebben andere rotbeesten hier in de straat.
Katten wel te verstaan en die komen binnen en zeiken in mn vloerbedekking grrr grrr...
Vind het zo ontzettend smerig!!!
Bij onze oudste had een kat tegen het ledikantje aan gezeken, pfff als ik die beesten in mn huis krijg zet ik er een plantenspuit koud water op.
Nu kan ik dus boven luchten zonder bang te zijn dat er wat binnenkomt.

Maar haha terugkomend op muggen, wij hebben dus horren...

Liefs Marina

Hier ook wel last van. Maar we hebben nu de klamboe van de kinderwagen om de wieg heen. Nu heeft hij geen last meer van. Enkele weken terug toen we het nog niet hadden had er een hem goed te pakken. En omdat hij ingebakerd lag konden ze alleen maar op z'n hoofdje. Dus allemaal prikkies op z'n hoofdje. :-(

Terug
Bovenaan