rotdag gehad gister

Ik kon het berichtje gisteravond niet plaatsen omdat de site het niet deed.

Wat een klotedag heb ik gister gehad zeg bah.. het begon 's middags al op mijn werk.. druk! irritante klanten! Bah ik was echt strondchagerijnig en moe. En dacht 's avonds lekker op de bank 'de gelukkige huisvrouw' te gaan kijken en op tijd mijn bed in te duiken.. komt me schoonmoeder langs! Heel lief mens maar daar had ik dus echt geen! zin in. Mijn vriend had met zijn vader afgesproken omdat ze samen een kast aan het maken zijn op zolder. En me schoonma dacht ik kom gezellig mee. Dus ja die mannen waren lekker boven bezig en ik heb tot 23uur!! Met mijn schoonmoeder gezeten..
Eenmaal boven barste ik in huilen uit.. was er echt even helemaal klaar mee.
Ik vind me werk al een heel tijdje niet leuk meer en ben gewoon erg moe dus kan weinig hebben.. vanavond moet ik weer tot 21u.. ik zie er elke week weer tegenop..

Wou ff me verhaal kwijt.. hebben jullie ook zo last van die stemmingswisselingen? En dat je zo weinig kunt hebben?

Liefs
 
oh meid praat me er niet van, ik snap helemaal wat je bedoelt, ik heb dus precies hetzelfde..ik ging die film ook kijken maar werd ik helemaal bedroefd van..ik begrijp dat als je lekker had gepland om op de bank te ploffen, je niet zit te wachten op je schoonmoeder die je bezig moet houden :) en dan 23u..pffff...ik ben ook niet te genieten, heb nergens zin in,ben ontzettend moe..zo moe niet te geloven..ik ging uiteindelijk gi av om 22u slapen, tot 7u...ben ik nog moe.mn vriend had al gezegd gi av aan de telefoon, zit nu in de nachtdienst en ik huilend aan de telefoon, dat ik de kleine naar school breng, en dan weer mn bed in...oke ik gedaan, slaap ik gewoon zo weer, toch niet normaal!!
kost voor jou nog extra energie als je het al niet naar je zin heb op je werk en ook nog tot 21u..
af en toe ff lekker klagen is fijn he..mn vriend heeft het wel te verduren hoor!!ben ik voor zegt ie haha..wil me weer vrolijk voelen!

liefs
 
Hey renate, ik kan me helemaal vinden in je verhaal van je schoonmoeder, zo een heb ik ook.
Ze komt op onverwachtse momenten als ik er dus echt geen zin in heb en blijft ook nog lang...
Stemmingswisselingen nog geen last van wel snel tranen in mijn ogen haha en vooral heel moe en raar in mijn hoofd...
Vervelend dat je je werk niet leuk vind... mag ik vragen wat voor werk je doet?
 
hoi meis,
ik ben nu zwanger vd 4e en was bij allemaal nogal wispelturig en erg pittig
en dan weer huilen
dan helemaal over de zeik
zo erg vervelend en de mensen om je heen weten ook niet wat ze er mee aan moeten
ik weet niet of je schoon moeder al weet dat je een kindje verwacht anders zou ik het haar iig wel uitleggen dat je je rust iig erg hard nodig heb
sterkte
 
Het meiden

Zo erg is me schoonmoeder niet hoor, ze wonen niet op loopafstand dus het is niet zo dat ze om de haveklap bij me binnenzit. Al was het gister een ander geweest had ik er ook geen zin in gehad.
Ze weten van mijn miskraam af maar niet dat ik alweer zwanger ben, ik heb er maar van gemaakt dat ik sinds mijn miskraam heel erg moe ben.
Ik vind het lastig want ik ben zo, maar nog niemand weet dat ik zwanger ben dus ze begrijpen het ook niet...
Ik kan ook echt de hele dag wel slapen.. ga zo ook douchen en weer me bed in..

Van het begin van die film werd ik trouwens niet vrolijk, getver wat hebben ze die bevalling erg gemaakt! Ik zei al tegen me schoonmoeder ik zou spontaan weer aan de pil beginnen!

Ik werk als kapster 32u per week..
 
Ja erg die film he...kan je beter niet kijken als je zwanger bent haha...gelukkig heb ik een andere ervaring...
Moet zeggen ben gi om 21u naast bed gegaan en voel me wel iets fitter..wij zwangere hebben veel slaap nodig..had je gister wel een betere dag ondanks dat je tot 21u moest? Krijg je al last van ochtend misselijkheid?
Het is lastig als je het niet kan vertellen waardoor je zo moe bent nu...maar we moeten maar even vol houden, is voor een goed doel...

Liefs
 
Hoi Renate,

Ja hoor hier ook wel stemmingswisselingen.

Ik heb me deze week ziek gemeld op mijn werk en gisteren laten weten dat ik ook nog niet kom flinke verkoudheid met koorts.(griepje)
Ik werk ook als kapster 2 dgn in de week.
Ik werd gistermiddag terug gebeld door mijn bazin en die vertelde me even doodleuk dat het haar beter leek dat ik nog maar 1 dag ging werken aangezien ik zwanger ben en het allemaal niet aankan.
Nou ik was me toch boos!!!!

Ik heb meteen stappen ondernomen en het UWV en het juridisch loket gebeld om te vragen of dit zomaar kan,NIET DUS!!!!

Als ze dit door gaan zetten dan ga ik proberen om de ziektewet in te gaan..
Ik heb het nu zo gehad met het werk,niet voor de klanten dat zijn allemaal schatten en mijn collega's
ook....
Ik meld me alleen ziek met een verkoudheid

Nou heel veel succes,ik leef met je mee en snap je helemaal!!
 
k kom ook ff bij je spieken...
Ik herken het zekers...niet de schoonmoeder, maar het moe zijn, en ontzettend gauw aangebrand {door het oververmoeid zijn}

Dat is voor mij de reden geweest dat ik de ziektewet ben ingegaan...ik ging idd ook elke dag met meer tegenzin naar de zaak toe...ik trok dat echt niet...er zijn echt ontzettende woorden gevallen tussen mij en de assist. bedrijfsleidster...
Achteraf bleek dat het hormoon tegen hormoon was...ze was vier weken verder als ik...

@Rian, proberen de ziektewet in te gaan...als je t echt niet trekt, zou ik het gewoon doen...
Jij en de ukkepuk gaan toch voor???
 
Terug
Bovenaan