rotdag gehad

bah, moet even van me afschrijven.
het begon vannacht om half 2 toen m'n zoon wakker werd en niet meer in slaap te krijgen was. om het kwartier begon ie te blèèren en denk je dat papa eruit ging voor hem? echt niet, ben van half 2 tot 6 uur bezig geweest hem in slaap te krijgen.
uiteindelijk maar bij mij in bed gelegd, lig ik lekker te slapen, krijg ik een slag in me gezicht en begint ie te janken. ik klaarwakker en meneer ligt verder te snurken. goed dan gaan we eruit ook! dat vond ie niet zo leuk dus de hele dag is ie bezig geweest met dingen die niet mogen, kortom mij het leven zuur maken.
ik heb sinds gisteravond al knallende koppijn die niet over is gegaan vandaag plus kiespijn aan een kies waarvan alle zenuwen geamputeerd zijn, ook dat nog.
vervolgens komt mn man thuis en wat krijg ik, een bak herrie over de pantoffels van de kleine die vies zijn en die ik nog niet een bakje sop gelegd had. had ze al apart gelegd maar nog niet aan toe gekomen.
zoonlief naar bed, na een kwartiertje ligt ie alweer te janken en manlief gaat met een kwaaie kop de deur weer eens uit, onder het mum dat alles aan mijn hormonen ligt.
ik ben moe, ben kapot, ben boos en ben er helemaal klaar mee!!
zo, ik zal weer eens naar boven lopen aangezien er weer 1 ligt te janken. pppppfffffff.........

pffff meis, ik heb er dan nog geen rond lopenm maar verder kan ik me voorstellen dat je nu alleen nog maar in je nest wilt liggen en boos bent op de hele wereld. Zodra het kan, ga lekker naar bed en eet iets wat je heeeel lekker vind (daar knap ik altijd van op) verder kan ik je niet helpen en kan ik zeggen, het komt wel goed "schatje" want dat komt het wel.... en spreek je man / vriend er in een normale bui / dag er ook eens op aan dat ie niet zo moet blèren als hij thuis komt, want alsof jij heel de dag niets zit te doen!

nou sterkte meis liefs kim

hey meis

vervelend he als je kids niet meewerken!
ik heb er zelf 4 en ook ik zit wel eens met de kids natuurlijk!
mijn man is wel super lief en laat me dan ook liggen... ook al moppert hij als hij uit bed moet. ik zou zeggen probeer overdag je rust te pakken en als je man gaat zeuren over de slofjes dan zeggen, ow ik dacht dat jij die zou wassen! ik ben namelijk de hele nacht op geweest, ben zwanger en heb mijn rust nodig zodat ONS kindje kan groeien...

ik ben daar heel kort in hoor! laat ze ook ff normaal doen zeg! alles op hormonen gooien.. het is gebleken dat ook de papa's last van hormonen krijgen he!!

succes meis! en denk aan jezelf!

Terug
Bovenaan