rotdag vandaag

Ben zo verschrikkelijk moe en misselijk. Heb nu zelfs een soort krampen omdat ik moet overgeven, maar er komt niets meer uit (sorry voor de gore details). Net al even heel hard staan huilen. Ik ben het echt even heel erg zat om me zo te voelen. Is voor een goed doel natuurlijk, maar hoop echt dat ik snel beetje happier voel ipv moe/misselijk/down...
 
hoi Mamavanmaud,

Vervelend dat je je zo voelt. Het valt niet mee zwanger zijn.
Ik ben zelf 11 weken zwanger en voel me ook moe en lusteloos.
Mijn vriend werkt in het buitenland en ik mis hem enorm.
Ik hoop dat het over een aantal weken beter gaat.

Weet dat je er niet alleen voor staat. Over een half jaar als de kleine er is ben je alles weer vergeten.

Sterkte en houd je taai.
 
Ej meisje,
Hoop dat je je eigen snel beter voelt.
Ik voel me eigen ook nog nie goed..
Heb al een aantal dagen alleen maar overgegeven dat is nu gelukkig over maar ben wel super misselijk heel de tijd:(.
En ben nu 11 weken moet woensdag naar t zkh voor de nekplooimeting.
Heel veel sterkte

Xx
 
Goh meid, je bent echt niet de enige. Ik weet precies hoe je je voelt. Ben zelf bijna 11 weken en dacht dat het iets beter ging. Maar niets is minder waar, gisteravond kwam om 22.00 mijn avondeten er nog uit en vanochtend hing ik alweer boven de pot. Ook ik voel me verrot en beroerd en zit er bijna helemaal doorheen. Ik begin nu alweer last te krijgen van hoofdpijn en regelmatig voel ik een vlaag van duizeligheid, met name als ik snel opsta of een onverwachte beweging maak. Verder heb ik al 2 doerakken rondrennen en die houden niet echt bepaald rekening met mij. Gelukkig helpen de oma's me mee om de dagen door te komen. De jongste is vandaag een dagje naar oma en de oudste is al vrij zelfstandig, dus die kan ik zijn gang laten gaan. Maar ook al is het voor een goed doel, zwanger zijn is niet altijd even leuk. Ik kan ook zo jaloers zijn op vrouwen die nergens geen last van hebben. Ik wil dat ook. Helaas is dat niet zo en dus moeten we gewoon maar een beetje extra lief zijn voor onszelf. Probeer zoveel mogelijk te rusten en veel te slapen. Ik heb zelf wel gemerkt dat wanneer ik echt veel rust ik er iets minder last van heb. En hopelijk wordt het snel minder. Rond de 12 weken schijnt de hcg-piek langzaam te dalen, dus we gaan er gewoon vanuit dat dat bij ons ook gaat gebeuren...In ieder geval heel veel sterkte, we komen er doorheen!
 
Afleiding zoeken zegt mijn moeder de hele tijd, je niet laten hangen pppffff het is niet te doen ik ben bang dat ik me aanstel, maar als ik te veel doe niet genoeg eet of moe ben gaat het mis. Dus het enige wat je kan doen is lief zijn voor jezelf en luisteren naar je lichaam .... het gaat over zeggen ze ;o)
Ik voel zelf af en toe dagen weer een beetje energie en minder misselijk...nu 11 weken en 2 dagen.

STERKTE!
 
Terug
Bovenaan