A
Anoniem
Guest
Ik moet heel even stoom afblazen hoor, zet je schrap.
Ik twijfel zoooo aan mezelf, ik heb allemaal vage klachten, misselijk, pijnlijke tepels, veel plassen, metaal smaak in mijn mond ( ja ik heb mijn tanden gepoetst hoor!!!) maar vandaag is mijn misselijkheid een stuk minder maar daar is knallende hoofdpijn voor in de plaats gekomen en een beetje keelpijn.
Dus denk ik nu, het zal wel een griepje zijn.
Die vage klachten blijven, de misselijkheid heb ik in vlagen.
Mijn tepels doen continu zeer, ben blij als ik mijn bh uit mag doen s'avonds.
Daar komt bij dat ik nu aan het werk ben, mijn mannelijke colllega is niet te genieten, dus dat wordt de hele dag op mijn tenen lopen, en ik heb mijn handen al vol aan mezelf.
Het huilen staat me nader dan het lachen.
Nu moet ik een week wachten voor ik of ongesteld wordt of als dat uitblijft een test kan doen.
Waarom duurt dat stomme wachten zo lang, arghh!!!
Normaal ben ik niet zo negatief hoor, maar het moest er even uit!!!!
Ik twijfel zoooo aan mezelf, ik heb allemaal vage klachten, misselijk, pijnlijke tepels, veel plassen, metaal smaak in mijn mond ( ja ik heb mijn tanden gepoetst hoor!!!) maar vandaag is mijn misselijkheid een stuk minder maar daar is knallende hoofdpijn voor in de plaats gekomen en een beetje keelpijn.
Dus denk ik nu, het zal wel een griepje zijn.
Die vage klachten blijven, de misselijkheid heb ik in vlagen.
Mijn tepels doen continu zeer, ben blij als ik mijn bh uit mag doen s'avonds.
Daar komt bij dat ik nu aan het werk ben, mijn mannelijke colllega is niet te genieten, dus dat wordt de hele dag op mijn tenen lopen, en ik heb mijn handen al vol aan mezelf.
Het huilen staat me nader dan het lachen.
Nu moet ik een week wachten voor ik of ongesteld wordt of als dat uitblijft een test kan doen.
Waarom duurt dat stomme wachten zo lang, arghh!!!
Normaal ben ik niet zo negatief hoor, maar het moest er even uit!!!!