Rotdag

A

Anoniem

Guest
Ik moet heel even stoom afblazen hoor, zet je schrap.
Ik twijfel zoooo aan mezelf, ik heb allemaal vage klachten, misselijk, pijnlijke tepels, veel plassen, metaal smaak in mijn mond ( ja ik heb mijn tanden gepoetst hoor!!!) maar vandaag is mijn misselijkheid een stuk minder maar daar is knallende hoofdpijn voor in de plaats gekomen en een beetje keelpijn.
Dus denk ik nu, het zal wel een griepje zijn.
Die vage klachten blijven, de misselijkheid heb ik in vlagen.
Mijn tepels doen continu zeer, ben blij als ik mijn bh uit mag doen s'avonds.
Daar komt bij dat ik nu aan het werk ben, mijn mannelijke colllega is niet te genieten, dus dat wordt de hele dag op mijn tenen lopen, en ik heb mijn handen al vol aan mezelf.
Het huilen staat me nader dan het lachen.
Nu moet ik een week wachten voor ik of ongesteld wordt of als dat uitblijft een test kan doen.
Waarom duurt dat stomme wachten zo lang, arghh!!!
Normaal ben ik niet zo negatief hoor, maar het moest er even uit!!!!

Hi Charly,

Klote voor je. Zo'n dag had ik dinsdag dus! Ik hoop dat je de dag een beetje door komt en geef je collega maar een schop onder z'n hol dat hij wat opgewekter moet doen.

Het wachten op je NOD is inderdaad om gek van te worden. Ik merk wel dat als ik lekker bezig blijf de dagen wat sneller gaan omdat je er dan minder over na kan denken.

Sterkte en schrijf het maar lekker van je af dat doen we allemaal!

Ik ga duimen voor je dat je volgende week positief test! Wanneer wil je gaan testen als het uit blijft?

Groetjes Bieb.

De 28e ga ik testen, dus nog een dikke week.
Maar ik verwacht 30 augustus mijn NOD.
Ik haal maar wat extra testen aangezien ik vaak lees dat zelfs als je overtijd bent en zwanger, je niet altijd een positief test krijgt zo snel.
Dank je wel voor je lieve berichtje, ik was al bang dat iedereen me een zeur zou vinden!

Hoi Charly,

Wat kan je lichaam je voor de ges houden soms he!!! Dat schrijven sommige van ons. Maar som szijn die verschijnselen echt wel terecht. Het is gewoon afwachten!!! En daar ben ik ook niet zo goed!!

Verder had ik mijn eerste zwangerschap, diezelfde verschijnselen, ik dacht dat ik ziek zou worden, een griep ofzo. Nou ik heb het wel geweten... ik was zwanger!!!

Ik zal ook voor jou duimen hoor.

Ik verwacht mijn NOD dit weekend. En ik vind het ook moeilijk om te wachten. Maar ik ga wel pas testen wanneer ik overtijd ben.

Groetjes en succes!!

Ik duim voor jou.
De sfeer op mijn werk is tot het nulpunt gedaald.
Mijn k*tcollega heeft me net onterecht aangevallen op een fout waar niemand iets aan kon doen.
De tranen zaten zo hoog dat ik niets kon zeggen.
Heel rustig naar de wc gelopen en uitgehuild, niet te lang want uitgerekend vandaag geen waterproof mascara!
Ik ben ook zo super emotioneel de laatste dagen.
Ik ben blij dat deze kwaaltjes toch kunnen betekenen dat ik zwanger ben, het is afwachten.
Ik duim mijn duimen blauw voor jou dit weekend, laat het even weten!!!

Hoi Charly,

Ik vind dit ook de rottigste periode, dat wachten. Ik heb donderdag 26 mijn NOD. Ben er ook erg mee bezig wat ik allemaal voel... Bah, bah.

En als er dan ook nog allemaal vervelende dingen om je heen gebeuren, zoals bij jou, dan kan je dat er helemáál niet bij hebben. Kun je niet gewoon lekker te keer gaan tegen die collega? Dan weet-ie tenminste dat hij te ver gaat... Nou ja, niet zo'n goed advies natuurlijk.

Ik wens je sterkte met je collega en met wachten.

Liefs, Inge

He Charly,

Kop op meid en eh als je collega je onterecht heeft aangevallen mag je er best wat van zeggen hoor. Heb er zelf ook zo eentje die als hij zijn dag niet heeft mij een beetje voor alles en nog wat uit gaat maken + op gaat sommen wat ik allemaal fout doe enzo (terwijl het dan echt nergens over gaat). Daar heb ik van geleerd en reageer nu rustig met wederopmerkingen. Wordt hij vanzelf stil. Want onthou goed, hij is niets beter dan jij hoor.

Meid sterkte met je dag! Probeer de signalen van je lichaam aan de kant te schuiven (makkelijker gezegd dan gedaan - I know) maar dat had ik afgelopen maand ook. Werd er helemaal door geobserdeerd en uiteindelijk gewoon ongi.

Sterkte en als je van je af wilt praten weet je ons te vinden!
Roos

Terug
Bovenaan