Rotdag

Pfff hebben jullir dat ook al gehad of loop ik maar wat te klagen? Voel me heel de dag al niet top maar kan niet echt zeggen waarom, heb er al ern flinke huilbui opzitten en vermoedt dat het niet de laatste is vandaag.

Zie ook zo tegen alles wat dit weekend nog miet gebeuren voor de vak van maandag (dus mag eigenlijk niet klagen) maar ben zo moe. Manlief wil alles wel alleen doen maar vind ik ook zo sneu, ben immers zwanger en niet invalide).

Sorry maar moest ff zeuren hoor....

Dat is geen zeuren meid. Je bent zwanger en vol hormonen. Iedereen heeft dat weleens. En inderdaad geen invalide maar gun je zelf af en toe wel de rust.

Schrijf maar lekker van je af.

Hey meid,

Je zeurt helemaal niet hoor! Heel herkenbaar! Neem gewoon lekker rust waar je kan, je lijf maakt immers grote veranderingen door.

Lekker ontspannen. Liefs Lynn.

Thanks! We vertrekken maandag voor 17 dgn naar Hong Kong en Bali. En als we terugkomen krijgen we gelijk weer een echo. Door de vakantie gaan die dagen tit de echo wel snel voorbij, dan een kloppend hartje en dan zijn we helemaal gelukkig!

Jullie ook allemaal succes de komende dagen met alle echo's. Zal het forum wel missen komende weken. Soms tich fijn om te weten dat ik niet de enige ben met kwaaltjes en onzekerheden;-)

Wat gaaf Hong Kong en Bali, geniet er maar lekker van. De tijd zal vast snel gaan. En dan een echo als je terug komt. Wat leuk allemaal om mee te maken. Veel plezier.

Terug
Bovenaan