Rotgevoel maar goed gesprek.....

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Het valt me allemaal toch zwaarder dan ik aanvankelijk dacht, emotioneel heb ik het momenteel een beetje zwaar! Heb amper tijd gehad om alles te verwerken en dat krijg ik nu voor mijn kiezen!

Heb het de afgelopen maanden best druk gehad en heel erg het gevoel dat we zo geleefd worden en daar heb ik geen zin meer in!! Ik merk heel erg aan mezelf dat ik rust wil, vooral thuis......Heb geen zin meer in dat 'verplichte nummertje' tijdens de vruchtbare dagen en ik merkte ook dat ik steeds stiller en kattiger deed tegen mijn man. We hebben gisteravond een goed gesprek met elkaar gehad en dat is wel heel erg fijn! Hij vroeg ook: "neem je het mij kwalijk?" begrijpelijke vraag maar NEE......dat doe ik zeker niet! Samen staan we sterk!! Ben het ook zat om altijd maar die vrolijke, attente, goedlachse vrouw te zijn en om maar in iedereen interesse te tonen terwijl dat vaak 1-richtingsverkeer is.

Anyhoe.....we zitten nu middenin de vruchtbare dagen en we zien wel deze ronde! Helaas nog steeds geen bericht van het ziekenhuis voor na 7 Febr.....dus ook dat is weer afwachten......

Het komt echt allemaal wel goed maar ik zie het glas nu ff half leeg i.p.v half vol!

Moest het even kwijt! Sorry! Liefs Lynn.

Sterkte Lynn,

Ik heb een klein beetje terug gelezen en kan me voorstellen dat je er een beetje klaar mee bent. Wel goed dat jullie er samen over hebben gepraat, dat is heel belangrijk!!

Ik hoop voor je dat het zhuis ook snel iets laat weten, want dat soort dingen zit je hekemaal niet op te wachten.
Ook hoop ik dat jullie toch nog klussen deze vruchtbare dagen, zonder dat het als een verplichting voelt....

Sterkte met alles!

Hoi Lynn, Lees net je bericht en ik kan me heel erg goed voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit. Jullie hebben allebei ook wel ontzettend veel te verwerken gehad de afgelopen maanden. Ik vind het trouwens heel erg knap hoe je het allemaal oppakt en ik heb heel veel respect voor de manier waarop je toch altijd eigenlijk weer vrolijk blijft.

Misschien is het wel goed om jezelf en je man een beetje een rustpauze te gunnen. Het is tenslotte echt niet leuk als je alleen maar klust omdat het moet... En bovendien is het voor je man misschien ook veel om te verwerken. Kan me voorstellen dat hij zich helemaal rot voelt! Maar gelukkig hebben jullie zo te lezen wel een fantastisch huwelijk en dat is ook iets om te koesteren toch!

Helpt het om je vruchtbare dagen eens niet te berekenen misschien? Dan weet je niet wanneer je 'moet' performen en dan klus je misschien wat relaxter. Of ken je die data ondertussen uit je hoofd ;)?

Enfin, wat er ook uitkomt ik wens jullie echt het allerbeste toe want het is jullie enorm gegund!

Veel liefs, Ilse

Sterkte meid,

Hoop dat je snel bericht krijgt, enne denk beetje om jezelf en niet altijd om anderen

liefs

Ach meid ik kan mij heel goed voorstellen dat je er even doorheen zit en dat mag ook! Het is ook niet niks allemaal...... Fijn dat jullie zn goed gesprek hebben gehad! Laat het lekker op zn beloop deze ronde en wie weet.......

Sterkte meid het komt goed!

Hai meiden,

Bedankt weer voor jullie lieve woorden! Ben blij dat ik altijd mijn verhaal bij jullie kwijt kan! Ook al zou ik het fijn vinden eens wat positiever nieuws hier te schrijven maar helaas....Zo voel ik het op dit moment nou eenmaal niet.

Rustpauze is misschien wel even een goed idee maar ik weet de data voor mijn vruchtbare dagen inmiddels uit mijn hoofd ;-) En ondanks dat ik weet dat het niet zoveel uitmaakt, probeer je het toch..... Beetje hoop moet ik houden.

@Ilse77: Ik heb indd een hele lieve man, nog geen huwelijk maar wij gaan over 4,5 maand trouwen dus daar zijn we ook druk mee maar we hebben zeker een fantastische relatie ;-)

Nou dames, ik ga straks mijn nieuwe auto halen en van het weekend ga ik met 9 vriendinnen een weekend weg en daarna ga ik een weekend naar Parijs (van werk) dus wel allerlei leuke dingen in het vooruitzicht....

We zen het wel en vooral: we wachten weer af!
Jullie ook allemaal sterkte en succes!

Hey Lynn

Kop op meid! Uiteindelijk komt alles goed!! Ook voor jullie!
Geniet van de leuke uitstapjes, ben er jaloers op hihi!!
En samen staan we sterk!

Terug
Bovenaan