Rotgevoel wat ik niet wil

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik lees soms van jullie dat jullie moeite hebben met de zwangeren en kinderwagens om jullie heen. Ik ben zelf fan van Facebook, en nu, voor de derde keer op rij binnen 1 week, een echo-foto van iemand te zien... En weet je, dat valt mij nou zwaar......! Van twee weet ik niks, maar van de derde weet ik dat ze heeeel lang bezig is geweest, in de medische molen, met ook heel veel verdriet. Ik gun het haar zo, maar mezelf ook. Vind het erg om me zo te voelen, bah :'-(

Hoop gewoon dat wij allemaal nu ook snel zwanger mogen zijn. In april zijn er volgens mij niet zoveel van ons zwanger geworden. Hopelijk brengt mei ons een heeeeeele mooie maand :)

Liefs van Mar

Hoi Mar,

Dat is dan weer een groot nadeel van facebook. Zelf zijn we ook al 7 jaar bezig en er zijn al zoveel mensen om mij heen zwanger geworden die veel minder of zelfs maar net bezig waren. zelfs 3 die niet bezig waren!
Ik snap de frustratie heel goed. vind die reclame van plan ook niks trouwens.
maar eerlijk is eerlijk, als ik 12 weken zwanger ben en een echo heb, wil ik die ook delen. dus ondanks het rot gevoel gun ik, net als jij overigens, de ander wel het geluk.
Ik werk ook op een KDV dus zie heel veel babyies en dikke buiken, maar mijn collega's weten van mijn wens en steunen me er ook in.

er komt vast een dag dat wij onze echo mogen delen.

Liefs Esther

Hey.

Dat is precies wat ik gisteren tegen mijn vriend zei.
Ik zei nog van, als iemand reageert op iemand dan komt het gelijk op mijn tijdlijn te staan. De meeste ken ik niet eens.....
Maar dan doet het niet minder pijn. Ik gun het die mensen ook echt van harte! En wie weet hoelang hun erover gedaan hebben...
Maar het blijft pijn doen....

Ik denk dan altijd, onze tijd komt nog wel!

Liefss

sluit me bij jullie aan ...Ook toen wij er nog niet voor gingen had ik de gevoelens al wel en elke keer gaf het een steek omdat je het zelf heel graag wilt .

Steeds als ik een dikke buik zie denk ik dat wil ik ook !! steeds als je hier lees ja ik ben zwanger denk je dat wil ik ook ...

Onze tijd zal vast komen , en dan zullen anderen over ons denken , dat wil ik ook ...

Liefs

Ik sluit mij er ook bij aan.
Het is een logisch gevoel wat wij hebben ondanks dat het voelt dat je de ander het niet gunt als je hoort, leest, ziet die zwanger is en je even een rot gevoel krijgt of denkt van ik wil dat ook, wil ook meemaken hoe dat is. Natuurlijk ben je blij voor de ander en gun je het diegene ook!
Dat mijn zus en schoonzus zwanger zijn vind ik ontzettend leuk maar toen ik het voor het eerst hoorde was ik natuurlijk erg blij maar moest ook mijn wens wat ik juist ook graag wil en nog niet lukt even wegslikken. Dat gevoel heb ik wel even laten komen en daarna weer een plek gegeven.

Het is normaal dat we ons zo voelen op zo'n moment, zolang je het diegene gunt en jou gevoel even toe laat is daar niks mis mee. Je mag best balen, je mag teleurgesteld zijn, je mag er verdrietig om zijn.

Ons tijd komt echt nog wel alleen duurt het helaas wat langer.

Liefs Ram24

Ken het ook helaas...
Mijn 2 nichten zijn dit jaar bevallen van 2 prachtige kindjes en vorige maand kregen we het nieuws dat mijn schoonzus ook zwanger is.
Ben natuurlijk heel erg blij voor hen, maar wil zelf ook zooooo graag! Het is dan inderdaad wel even slikken.
Voor mijn gevoel waren wij "de eerste" die bezig waren met babyplannen, maar nu hebben alle stelletjes in de familie van onze leeftijd ons "ingehaald", om het maar in deze woorden te beschrijven. Dus van de eerste, zijn we ineens de laatste, haha! Maarja, onze tijd zal zeker komen!

Ik hoop dat we een mega baby boom zullen veroorzaken met alle dames hier! :)
Sterkte meiden!
Liefs

Terug
Bovenaan