rotgevoel

hey meiden

heb nu sinds gister de hele godganze dag door het gevoel dat ik moet plassen. het is echt zoooooooo verschrikkelijk vervelend. niet gewoon het gevoel dat ik moet plassen, maar dat ik zo nodig moet dat ik het bijna in mn broek doe zo'n gevoel. vervolgens ga ik naar de wc en komen er 2 druppels uit. bah wat voelt dit kut zeg! denk niet dat het een blaasontsteking is want dan plas je toch juist heel veel en vaak? en dan druppelt het er niet uit toch? denk dat zij gewoon op mn blaas staat te stampen. andere meiden hier ook last van??

xxxx

Hey Deb,

Jaaaaaaaa, dat heb ik ook sinds een paar dagen, om werkelijk helemaal gestoord van te worden! Ga ik plassen voordat ik de deur uit ga, zit nog geen 3 sec in de auto en denk: oh god.....rennen! Haha!
Maar serieus, het is heel vervelend en je denkt idd dat er een hele plas komt maar het zijn een paar druppies.
Denk dat die kleintjes gewoon aan het voetballen zijn met m'n blaas en jou ukkie zal datzelfde doen bij jou, denk ik.

Heb er geen oplossing voor. Liefs Lynn.

haha ja echt klote he!! liefst zit ik gewoon de hele dag op de wc anders heb ik het gevoel dat ik het in mijn broek doe ofzo:s bah hoop dat dit snel over is hoor zo vervelend!! xxx

Hier ook, soms moet ik wel 3 keer in een half uur... Heel irritant, maar komt doordat de kleine op de blaas drukt dus dan denkt je lijf; heeeej de blaas is vol, plassen!

Heel herkenbaar! Ik loop ook continue naar de wc. Ik voel ook af en toe dat onze frummel echt tegen m'n blaas trapt. Nu blijk ik ook nog zwangerschapsdiabetes te hebben waar een van de kenmerken is dat je vaak moet plassen. Dat helpt niet echt.
Ik vind het vooral vervelend als ik niet thuis of op m'n werk ben. Ga je even boodschappen doen en dan moet je weer naar de wc. Lekker onhandig!

Herkenbaar. Ik heb zo vaak dat ze kleine schopjes geeft tegen de blaas. Maar ook al doet ze dat niet dan moet ik steeds naar de toilet maar komt er vervolgens niks uit. Zo ontzettend vervelend is dat.

Hoi dbby,

bij een blaasontsteking kan zeker wel 1 van de symptomen zijn vaak kleine beetjes plassen.
bij twijfel zou ik toch je urine laten nakijken.
dit is zeker heel erg vervelend.

liefs, x

Heel vervelend, en herken het. Had ik een paar weken geleden, en kwam idd doordat de kleine op de blaas aan het drukken was. Dit was zelfs op de echo heel goed te zien haha.

Nu sinds vorig weekend ook pijn bij het plassen. Heb het na laten kijken of het geen blaasontsteking was maar dit bleek niet het geval te zijn.

Hoop dat ze je blaas snel met rust laat. Liefs

Terug
Bovenaan