rothormonen

Goedemorgen,

Ik ben die complete hormonen toestand helemaal beu.
Ik ben mezelf gewoon niet meer.
Maak me druk om alles en wordt snel boos, voel me onbegrepen.
Door de  vreselijke bekkenpijn ben ik ook nog eens  chagarijnig en merk dat mijn gezin er onder lijd.
Mijn buik zit me flink in de weg en kan bijna niks meer.
Ik hoef hopelijk nog maar 4 a 5 weken en hoop dat ik dan snel weer een beetje tot mezelf kan komen, want dit is niks hoor.
Ik had het bij de eerste ook al en heb nu ook gezegd dat dit toch echt de laatste keer is.
Ik ben gewoon niet gemaakt om zwanger te zijn.Het wordt weer een keizersnee en heb meteen met de gyn afgesproken dat hij me meteen sterriliseerd. Geen hormonen meer in mijn lijf van buitenaf, kan ik namelijk ook niet goed tegen.
Nou zo dat ben ik weer ff kwijt
Herkend iemand dit? ik hoor het graag als ik niet de enigste ben

Evelien mv Dylan en 33 wk zwanger

Hoi,

Ik ben ook niet iemand die denkt joepie ik ben zwanger. Maar om nu meteen me te laten helpen, nee dat ook niet want je weet maar nooit. Na de bevalling ga ik gewoon weer aan de pil :)

Deze zwangerschap is ook een stuk zwaarder, zal ook blij zijn als de kleine eruit is :)

Probeer toch nog iets positiefs te zien, de zon schijnt, een grappig opmerking van je kleintje, de geur van bloemen. Ik weet wat het is om pijn te hebben, misschien niet zoveel als jij hebt, maar probeer toch om iedere dag positief te beginnen en te sluiten.

Sterkte de laatste weken.

Groetjes Nanda

ik vindt het dit keer heerlijk om zwanger te zijn Maar van marek was ik een lopende hormonenbom hahahaha...maar zou er nooit over na hebben gedacht om me gelijk te laten sterelisseren zou echt nog wel graag een 3de willen op den duur namelijk
Maar dat is ieder zijn eigen keus je moet natuurlijk wel van je zwangerschappen kunnen genieten. Zonder dat je het gevoel hebt jezelf in de weg te lopen
maar inderdaad probeer elke dag positief te beginnen Met een extra dikke knuffel van je kleintje bv. Succes nog even zo lang duurdt het niet meer
liefs mira mv marek en 32 weken zwv ??

Ik kan je wel een beetje snappen, ik heb nu na deze zwangerschap echt zoiets van nooit meer!!! Ik haat deze zwangerschap ik ben nu 32 weken zwanger en de grootste gedeelte ervan ben ik ziek geweest of onderweg, ik heb pijn overal, heb nu al 2x weeën gehad waardoor ik nog minder mag doen dan ik al mocht, ik werk al sinds week 20 niet meer, ik ben het zat, heb geen lucht, kan niet lopen, liggen, staan of normaal met me dochter spelen, kan niet wachten tot hij eruit is.. En zeg nu ook nooit meer zwanger!!!!

Maar toch vind ik het steriliseren wel een grote stap, wie weet zeg ik over 2 jaar toch nog van ik wil nog een kindje, want was is nou eigenlijk 9 maanden voor levenslang plezier van je kindjes! Het is eeng rote stap en als je er 100% zeker van ben nooit meer kinderen te willen of er spijt van te krijgen moet je het zeker doen.

Ik ben helaas zo wispelturig als de pest en zal zo'n grote beslissing nooit maken hihi..

Sterkte nog met de laatste loodjes!!

Groetjes Claudia

Hoi Evelien,

Ik begrijp je gevoel wel hoor!, ik hou ook niet van zwanger zijn, ik kan ook heel depressief zijn het gevoel dat ik helemaal niemand meer heb, ik laat dan ook me tranen de vrije loop me man knuffelt me dan flink en zegt dan het einde in zicht is, dat doet me altijd goed.
Vorige week werd er een prachtige bos rozen bezorgd ook dat had hij geregeld dus ik moet zeggen hij steunt me wel enorm.

Dus laat je tranen maar lopen het lucht vaak wel op.....

Wij hebben ook besloten geen derde kindje meer te willen maar ik laat me niet sterreliseren ik laat een spiraal inbrengen, ik vind het nog te vroeg om definitief iets te laten doen, je weet nooit wat de toekomst brengt.

Veel sterkte en zet `m nog even op..... ja kan natuurlijk altijd je verhaal kwijt hier op `t forum.

Groetjes Mirella

Hoi,

Bedankt voor de reacties.

Schaam me wel een beetje hoor. Het berichtje kwam echt uit mijn tenen en voelde me op dat moment zo klote.Maar zoals vandaag heb ik wel genoten hoor. Mijn zoontje was heerlijk in de tuin aan het spelen met een vriendje.
Maar zit al vanaf 19 wk thuis met bekkenklachten en kan haast niks.
Deze zwangerschap was er ook niet geweest als mijn man niet zo heel graag had gewild. Ik was eigelijk al klaar (oeps).
En ik kan niet niet tegen de pil, spiralen etc....En de aandelen in de durex zijn ook niks meer waard, hahahaha. Nee vind 2 kids echt genoeg.
Maar snap jullie reacties wel hoor.

Evelien

Terug
Bovenaan