Goedemorgen,
Ik ben die complete hormonen toestand helemaal beu.
Ik ben mezelf gewoon niet meer.
Maak me druk om alles en wordt snel boos, voel me onbegrepen.
Door de vreselijke bekkenpijn ben ik ook nog eens chagarijnig en merk dat mijn gezin er onder lijd.
Mijn buik zit me flink in de weg en kan bijna niks meer.
Ik hoef hopelijk nog maar 4 a 5 weken en hoop dat ik dan snel weer een beetje tot mezelf kan komen, want dit is niks hoor.
Ik had het bij de eerste ook al en heb nu ook gezegd dat dit toch echt de laatste keer is.
Ik ben gewoon niet gemaakt om zwanger te zijn.Het wordt weer een keizersnee en heb meteen met de gyn afgesproken dat hij me meteen sterriliseerd. Geen hormonen meer in mijn lijf van buitenaf, kan ik namelijk ook niet goed tegen.
Nou zo dat ben ik weer ff kwijt
Herkend iemand dit? ik hoor het graag als ik niet de enigste ben
Evelien mv Dylan en 33 wk zwanger
Ik ben die complete hormonen toestand helemaal beu.
Ik ben mezelf gewoon niet meer.
Maak me druk om alles en wordt snel boos, voel me onbegrepen.
Door de vreselijke bekkenpijn ben ik ook nog eens chagarijnig en merk dat mijn gezin er onder lijd.
Mijn buik zit me flink in de weg en kan bijna niks meer.
Ik hoef hopelijk nog maar 4 a 5 weken en hoop dat ik dan snel weer een beetje tot mezelf kan komen, want dit is niks hoor.
Ik had het bij de eerste ook al en heb nu ook gezegd dat dit toch echt de laatste keer is.
Ik ben gewoon niet gemaakt om zwanger te zijn.Het wordt weer een keizersnee en heb meteen met de gyn afgesproken dat hij me meteen sterriliseerd. Geen hormonen meer in mijn lijf van buitenaf, kan ik namelijk ook niet goed tegen.
Nou zo dat ben ik weer ff kwijt
Herkend iemand dit? ik hoor het graag als ik niet de enigste ben
Evelien mv Dylan en 33 wk zwanger