Rotmeid

JA!!!!! Ik durf mijn naam erbij te zetten. Ik heb hieronder een berichtje staan en er reageerd hier regelmatig een anoniem met zeer geiriteerde berichten terug!
Top voor Anoniem: Wees een flinke meid en zet er je naam bij. Zoals jij reageerd, daar word ik echt kwaad om.
En als het je niet zint, moet je dit soort dingen niet lezen. Waarschijnlijk ben jij zwanger en kun je je niet meer voorstellen hoe jij er mee bezig was toen je probeerde zwanger te raken!
Dus vertel gewoon wie je bent en hou op met Anoniem zijn. pff zielig hoor!
En Barberella: bedankt voor je aardige advies!
gr. LINDA!!!!!!!!!!!!
 
Tja, niet iedereen reageert aardig op berichten als die van jou. Weet je hoe dat komt? Dit is het zwanger ZIJN forum en we krijgen hier bijna dagelijks zulke vragen. Omdat wij zwanger zijn wil nog niet zeggen dat wij kunnen zeggen of jij zwanger bent of niet. Dat kan alleen een test. Stel je vragen op het zwanger WORDEN forum. Daar zitten ook heus wel meiden die eerder zwanger zijn geweest.

Hoop je wel snel te kunnen begroeten als zwangere, maar wij zijn niet helderziend, dus sorry, gewoon afwachten dus.
 
Okee Edith, misschien heb je daar wel een beetje gelijk in, maar ik vind het gewoon onnodig hoe die Anoniem reageert met steeds van die gelijksoortige zogenaamd sarcastisch bedoelde maar dus niet-grappige en niet-originele opmerkingen. Zo denk ik erover. En Linda, maak je niet zo kwaad, deze anoniem m/v doet het wel vaker, ook bij de zwangeren. Je kunt beter rusig reageren, met zinnetjes waaruit blijkt dat je je neus ophaalt voor dat figuur. Lach er zelfs om!

Ik hoop dat we je hier snel kunnen verwelkomen en heel veel succes met zwanger worden xxx
 
Linda ik weet niet wat die anoniem dan schrijft en ik weet ook niet of het de anoniem is die nu ook gereageerd heeft. Misschien komt het allemaal gemeen over en moet je je er niet druk om maken. Maar ook kan ik Edith gelijk geven, natuurlijk wouden wij ook alles weten voordat we zwanger waren en hadden allemaal vragen. Maar nu we eenmaal zwanger zijn komen we erachter dat het best vervelend is dat mensen ons vragen of ze zwanger zijn omdat ze simptomen hebben.

Ik wens je veel succes met het zwanger worden.
 
meid doe een test,ik heb zelf ook ongeveer 2 weken getwijfeld,ik moest inenen om de 5 minuten plassen,toen wist ik het bijna zeker,want dat had ik bij mijn vorige 3 zwangerschappen ook,en ja hoor ik was zwanger,trek je niks aan van alle vervelende opmerkingen, vooral niet van klaas vaak, want iedereen twijfeld in het begin, ik hoop je snel te zien op de forums, met het bericht dat je zwanger bent, groetjes anita 21 weken.
 
Sorry hoor, maar vragen staat vrij, ook als niet-zwangere aan een zwangere. Zijn we als zwangeren nu al vergeten dat we zelf ook in onzekerheid hebben gezeten en graag wilden weten waar we aan toe waren? Hoe heb je dan zelf als toen niet-zwangere die onzekere tijd meegemaakt? Toen las je toch ook alles wat los en vast zat over zwangerschap. Dat was in ieder geval bij mij wel zo, en ik denk dat veel vrouwen dat kunnen beamen.
Volgens mij kun je zelf bepalen welke berichten je leest en als je liever de vraag van Linda niet leest, sla 'm dan over en bespaar je uberhaupt de moeite om te reageren. En als je dan al reageert, doe het dan niet zo flauw. Ik heb trouwens wel eens het idee dat het gewoon puberjongens zijn ofzo, of meiden die echt een kronkel hebben. Lekker, als je zo'n moeder krijgt.
Laat iedereen in zijn waarde en respecteer het feit dat niet-zwangeren graag vragen stellen aan mensen die er ervaring mee hebben. Wees blij dat je als zwangere serieus genomen wordt!
 
ja dat vind ik nu ook vragen staat vrij en anders moet je het gewoon niet lezen!!!!! ik bedoel ik iriteer me juist met het feit dat straks mensen hier geen vragen durven te stellen om het feit dat men het hoogstwaarschijnlijk toch een domme vraag vindt ik stel voor om hier eens een wachtwoord aan vast te maken aan dit forum want dit werkt ook niet.........
dus gewoon lekker vragen hoor doe ik ook heb helaas afgelopen zaterdag een mk gehad van een tweeling en dit was mijn eerste zwangerschap dus was erg onzeker dus vraag gewoon wat je wilt weten. dit forum is er tenslotte niet vor niks.........
liefs mij
 
Terug
Bovenaan