Rotnacht nummer 4...............zucht

Hay meiden,

Ben nu net weer beneden. Ben vanmorgen begonnen met die kuur tegen flinke urineweginfectie maar die pijnscheuten steeds! Pffffffff, ik wist niet dat je van zoiets zo,n last kunt hebben!

Vanaf zaterdagnacht heb ik al steeds gebroken nachten, net nu je je slaap hard nodig hebt voor het "echte" werk begint. Ik ben vrijdag de 10e uitgerekend. Steeds wordt ik dan wakker van de kramp.....

Ik heb een hele goede zwangerschap gehad en ben echt geen klager of iemand die overal het nadeel van ziet maar nu begin ik echt een beetje wanhopig te worden..........ik ben zo blij met die kuur! Duurt vast even voordat ie werkt........ik kan niet wachten op de eerste nacht dat ik weer slapen kan en maar twee keer naar de w.c. hoef......

Liefs.........

Jeeetje dat is wel echt vervelend:( Succes met de laatste loodjes, en hopelijk slaat de keur snel aan en kun je gaan bevallen!!

xx

O wat balen zeg.. En kan me goed voorstellen dat je wanhopig wordt van zo weinig slaap!
Nog heel even.. Hopelijk slaat kuur snel aan en gaat t weer beter!

Sterkte meis, onthou je doet het voor zoveel moois.
Hier liep alles anders dan gepland en is uiteindelijk een spoedkeizersnede geworden... Ook langer herstel e.d maar mijn knulletje is er wel gezond uitgekomen en daar gaat het om!!
Hou je taai, laatste loodjes echt komt goed meid

Xxx

Zeker de laatste loodjes kunnen heel zwaar zijn. Wel is het vaak zo dat je lichaam geen 2 dingen tegelijk kan. Aangezien je nu een urineweginfectie hebt, is de kans groot dat je lichaam er eerst voor gaat zorgen dat dat over voordat de bevalling begint. In ieder geval hoop ik dat de ab snel aanslaan en dat je je dan snel wat beter voelt.

Dat lijkt me ontzettend vervelend dat je al vanaf zaterdag niet goed hebt geslapen. Hoop voor je dat de kuur snel aanslaat en je toch nog wat kan uitrusten voor de grote dag aanbreekt.
Heel veel succes meid!

Zet m op meid!!! Nog even!!!! Maar huil het er af en toe eens lekker uit... dat mag best! Het is toch al afzien die laatste loodjes... als je dan ook nog zo'n blaasontsteking hebt... brr!

sterkte

Terug
Bovenaan